Aşk İlişkileri Şu aralar size tavır alan veya sizin tavırlı olduğunuz biri var mı 🐾 ? merkürkedisi0 Takip Et Master Yaş: 30 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Yapay Zekaya Sor Oğluşuma rujlu, çiçekli, böcekli filtre koydum diye bana azıcık tripliiiiii 🐈Neymiş erkek adama böyle filtre mi koyulurmuşşşş suratına bakın...Zaten filtre de kaymış kedilerle foti çekinmek ne zor 🥲🥴 Şu aralar size tavır alan veya sizin tavırlı olduğunuz biri var mı 🐾 ? Cevapla Ruj Soruları Erkek Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
Thirt13n Takip Et Xper 7 Yaş: 27 , eic 99% +1 yıl Yerinde olsam yüzüne bir pati koyardım. Bir rahat vermediniz hammına! (Davıtiçsesi) 2 0 Yorumla
suumisali_ Takip Et Master Yaş: 34 , eic 98% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı. Bana değer vermeyenleri çöpe attım. Kimsenin bana tavır almasına izin vermiyorum gardımı aldım. Az insan bolca huzur 😌 0 0 Yorumla
deneme112 Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı. Yok hiçkimse, ne hayata ne de kişilere ne de tüzel kişilere karşı bir tavrım var, kendi halimde kendi rüzgarımla dolanılıyorum hayatın içinde. :) 0 0 Yorumla
SomurtkanŞirin-2 Takip Et Bilge Yaş: 28 , eic 99% +1 yıl Ben tavırlı ol olmaktan ve tavır koyanlardan kayıtsız şartsız nefret ediyorum nefffreeeeett. 0 0 Yorumla
Zeybek33 Takip Et Xper 7 Yaş: 46 , eic 89% +1 yıl 40 yaşındayım hiç tleefon sapığim olmadı kim tavır alacak 0 0 Yorumla
Sonjin Takip Et FenomenMaster Yaş: 29 +1 yıl Hayır yok. Yavrum nasıl bakıyor kıyamam 😂😂 0 10 Yorumla merkürkedisi0 +1 yıl Yaaa samo amcası azıcık kızdı bana 😂 Yorumla Sonjin +1 yıl Papyon alalım onada ❤️🔥 Yorumla merkürkedisi0 +1 yıl Yaaa evet alalım da tasma takınca bile irite oluyorlar ya nasıl papyon takıcammm Yorumla Sonjin +1 yıl Sürekli takmıyoruz balım mesela fotoğraf çekimi falan zamanlarında geçir boynuna :D sonra şey ımmm dışarı çıkarırken falan 😻 Yorumla merkürkedisi0 +1 yıl Bu değil de öbür zilli varya öbür zilli o cıldırdı tasma takınca kendini yerden yere attı Yorumla Sonjin +1 yıl Küçükler daha bu zamanlarında her şeyi alıştırmaya çalış sakın pes etme 😂 Yorumla merkürkedisi0 +1 yıl Diğeri nasıl cırlamalıyor videosunu atarım şimdi sana wpden tam bi canavar Yorumla Sonjin +1 yıl Tırnaklarını kesmeye başladın mı 😂 Yorumla merkürkedisi0 +1 yıl Ay yok biz kesince kıyamet kopuyor veteriner amcalarında sus puslar Yorumla Sonjin +1 yıl Ah ah kedi annesi olmak kolay değil 😅 Yorumla
mert12356 Takip Et Master Yaş: 35 +1 yıl Hahah bildiğim kadarıyla yok, seninki de filtre mi 😂 0 6 Yorumla merkürkedisi0 +1 yıl Hahaha belli olmuyor mu Yorumla mert12356 +1 yıl Ruj konusunda kararsız kaldım 😂 Yorumla merkürkedisi0 +1 yıl Efektler suratıma harika oturur birebir bana tasarlanmış ondan 🤪🤪 Yorumla mert12356 +1 yıl Bak baak 😂 Yorumla merkürkedisi0 +1 yıl İşte görüyorsunuz anlatmama gerek yok... Yorumla mert12356 +1 yıl Görüyoruz görüyoruz merak etme 😂 Yorumla
muhammetkaraboga Takip Et Yoda Yaş: 36 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı. evet bütün güzel kızlara acayip tavırlıyım. artık görün lan beni Allahın cezaları :D 0 0 Yorumla
Musıskkssjsj Takip Et Xper 1 Yaş: 28 +1 yıl Hayır yok. Konuyla alakası yok ama sence ben nasılım profil fotoğrafıma bakıp nasıl olduğumu söyler misin objektif bir şekilde alıngan değilim eleştiriye açığım 0 0 Yorumla
mantıklıpoşet Takip Et Xper 4 Yaş: 110 +1 yıl evt bilgisayarıma tripliyim kasyor ve bende ona vuruyorum ! 0 0 Yorumla
perlamare Takip Et Master Yaş: 47 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı. @ms26ms bana bu günlerde çok tavırlı 🤷♀️ 1 1 Yorumla Ms26Ms +1 yıl Tavırlı demeyelim mesafeli diyelim🤔 Yorumla
Mitroglu Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 95% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 3,7b cevap paylaştı. Kediyi sonradan gördüm 0 0 Yorumla
-TanrımKonuşmalıyız Takip Et Xper 6 Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Karşılıklı savaşa girelim dese okey derim 0 0 Yorumla
Papara40 Takip Et Xper 5 Yaş: 45 , eic 100% +1 yıl Ne çekmiş çocuk, suratta "Bezdum..." ifadesi 😂 0 0 Yorumla
emre00 Takip Et FenomenMentor Yaş: 41 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 64,6b cevap paylaştı. Hayır yok 0 0 Yorumla
s Taciiiii Takip Et Master Yaş: 29 , eic 86% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 6,4b cevap paylaştı. Oğluşun haklı😒 0 0 Yorumla
ahhbukizlar Takip Et Master Yaş: 41 , eic 31% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 26,9b cevap paylaştı. yohtur cankuş 0 0 Yorumla
HerşeyinleSen Takip Et Xper 6 Yaş: 30 +1 yıl Var 3 tane manitam var bir tanesi bana alındı 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
20Cevap
Yerinde olsam yüzüne bir pati koyardım. Bir rahat vermediniz hammına! (Davıtiçsesi)
Bana değer vermeyenleri çöpe attım. Kimsenin bana tavır almasına izin vermiyorum gardımı aldım. Az insan bolca huzur 😌
Yok hiçkimse, ne hayata ne de kişilere ne de tüzel kişilere karşı bir tavrım var, kendi halimde kendi rüzgarımla dolanılıyorum hayatın içinde. :)
Ben tavırlı ol olmaktan ve tavır koyanlardan kayıtsız şartsız nefret ediyorum nefffreeeeett.
40 yaşındayım hiç tleefon sapığim olmadı kim tavır alacak
Hayır yok. Yavrum nasıl bakıyor kıyamam 😂😂
Yaaa samo amcası azıcık kızdı bana 😂
Papyon alalım onada ❤️🔥
Yaaa evet alalım da tasma takınca bile irite oluyorlar ya nasıl papyon takıcammm
Sürekli takmıyoruz balım mesela fotoğraf çekimi falan zamanlarında geçir boynuna :D sonra şey ımmm dışarı çıkarırken falan 😻
Bu değil de öbür zilli varya öbür zilli o cıldırdı tasma takınca kendini yerden yere attı
Küçükler daha bu zamanlarında her şeyi alıştırmaya çalış sakın pes etme 😂
Diğeri nasıl cırlamalıyor videosunu atarım şimdi sana wpden tam bi canavar
Tırnaklarını kesmeye başladın mı 😂
Ay yok biz kesince kıyamet kopuyor veteriner amcalarında sus puslar
Ah ah kedi annesi olmak kolay değil 😅
Hahah bildiğim kadarıyla yok, seninki de filtre mi 😂
Hahaha belli olmuyor mu
Ruj konusunda kararsız kaldım 😂
Efektler suratıma harika oturur birebir bana tasarlanmış ondan 🤪🤪
Bak baak 😂
İşte görüyorsunuz anlatmama gerek yok...
Görüyoruz görüyoruz merak etme 😂
evet bütün güzel kızlara acayip tavırlıyım. artık görün lan beni Allahın cezaları :D
Hayır yok. Konuyla alakası yok ama sence ben nasılım profil fotoğrafıma bakıp nasıl olduğumu söyler misin objektif bir şekilde alıngan değilim eleştiriye açığım
evt bilgisayarıma tripliyim kasyor ve bende ona vuruyorum !
benim yok, olan vardr belkim
@ms26ms bana bu günlerde çok tavırlı 🤷♀️
Tavırlı demeyelim mesafeli diyelim🤔
Kediyi sonradan gördüm
Karşılıklı savaşa girelim dese okey derim
Trip atmakta haklı gibi
Ne çekmiş çocuk, suratta "Bezdum..." ifadesi 😂
Bildiğim kadarıyla yok kimse
Hayır yok
Oğluşun haklı😒
yohtur cankuş
Çok kurban
Yakışmış sanada onada sista
Sanırım var 🤔
Hayır yok
Kimse yok
Var maalesef
Var 3 tane manitam var bir tanesi bana alındı
Evet var
Yok.