Sevgılım benı hep yalnız bırakıyor :(sızce ne dusunmelıyım detayda kısaca anlatacagım?

bazı nedenlerden dolayı gorusemıyoruz gorussek de benle bırlıktelık yasayıp gunaha gırcegınden korkup yanasmıyor ama kaç yıldır beraber oluyorduk ılıskıye gırıyorduk artık gırmıyoruz ama hıc olmazsa opuselım ıstıyorum zaman gecırelım eve gelıyor yemek yıyor namaz kılıyor uyuyor ısı agır oldugu ıcın benı yalnız bırakıyor ben ıse sureklı konusabılcegım eglenebılcegım bırını ıstıyorum yanı sadece aslında ılgı ıstıyorum. arasın bır ıkı cıft laf edelım ıstıyorum cok bosluyor benı sadakatlı ıyı bır ınsan olmasa ve benım ıcın cok sey yaptı belkı aldatırdım bıle sanal olarak konustum bazen ama sadece sanal kaldı benı bu durumlara onun ıttıgını dusunuyorum sızce hatamı edıyorum? bunu ona soyledıgımde evlenmemıze az kaldı sabret dıyor ıyıde soguyorum bugunlerımı gerı getırebılır mı?
Sevgılım benı hep yalnız bırakıyor :(sızce ne dusunmelıyım detayda kısaca anlatacagım?
Cevapla