Arkadaşlarima anlatmak istemiyorum dinleyip yazarsaniz sevinirim?

Merhabalar 1 aylık çok yeni bir ilişkim var ama kendisine aşığım uzun zamandır bekledigim biriydi ilk zamanlarda sabahlardık sürekli konuşurduk şimdi çok az konuşuyoruz bunu ona söyledim internetim yok dedi sonuçta o da öğrenci anlıyorum ama toplasan gunde 1 saat anca konuşuyoruz aynı şehirde de yaşamıyoruz 40 45 dakikalık bir yol var bir kaç gün önce ilk defa biri için sehrimden çıkıp tek başına yanına gittim annesiyle tanisicaktim ama hazır olmadigimi söyledim o da ısrar etmedi biz de yukarda ev boştu öpüştük ve yakinlastik birlikte olmadık sadece seviştik ama artık bu durumdan sıkıldım her buluştuğumuzda bu oluyor adam akıllı zaman geçiremiyoruz onun da çoğu şeyde ilki bu fark ediliyor zaten bilmiyorum beni gerçekten seviyor mu yoksa sadece gönül mü eğlendiriyor ailesi arkadaşları beni biliyor bu benim için büyük bir şey ama bana ilgisi azaldı nasıl geri getirebilirim ayrıca sürekli yazıyorum kavga ediyoruz yazmiyosun diye sıktığım için korkuyorum ama sadece yazmasını istiyorum bazen arkadaşlarından bağlanıyor bir yere gidiyo haber vermiyor 3 saat konuşmadığımız oluyor sonra geldim aşkım gerçekten çok sıkıldım konuşmama rağmen özür diliyor konu kapanıyor aynı bi ilişki sadece sevgiyle yürümez değil mi
Arkadaşlarima anlatmak istemiyorum dinleyip yazarsaniz sevinirim?
Cevapla