Arkadaşlar kimseyi beğenmiyorum. Sanırım evde kalıcam çağımızın ortak sorunu mu bu?

Olgun aklı başında ağır erkeklerden hoşlanıyorum kimse çoğu öyle değil. Olanlarda bana bakmıyo. İnsanlar gözüme çok basit geliyor. Niye böyleyimki? Düzelirmi bu? Çok yanlizim birileri olsun istiyorum ama kimse iyi değilki.
Arkadaşlar kimseyi beğenmiyorum. Sanırım evde kalıcam çağımızın ortak sorunu mu bu?
Cevapla