AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
120Cevap
Bizede hep gizliyken denk geliyor ^^
Kabahat sende değil güzelim seni sevende.
bardak kısmına takıldım su bardağımı kadehmi hangisi.
dediklerin dogruysa erkek arkadaslarında var bir sıkıntı
sorun sende değil sorun aşk dediklerinde.. rahat ol takıntı yapma
şansın açılır bir ara sabret dogru kişi cıkıcaktır karsına :)
Keşke İstanbul'da olsaydın, namaz kıldığın için bile seni tanımak isterdim. dikkat et kendine.
Kendini bunun için kasma dışarıya enerjin yanlış gidiyodur oluruna bırak zamanın var daha bir seven çıkıcaktır karşına
ya "çok güzelim ama hiç bir erkek bana aşık olmadı" tarzı soru soranların tiplerini çok merak ediyorum.
madem çok güzelsin bir foto koyar mısın.
tanışalım olmazmı belkide beğeniriz birbirimizi bu siteyede örnek oluruz:) bunu iyi niyetle söylüyorum
doğru kişi doğru zamanda olmalı işte bunlar çelişince olmuyo :)
Ben senin gibi birini atıyorum. Ama sen aşık olmazsın ki şimdi.
Bence güzel olduğunu sanıyorsun. Kısaca görmeden bilemeyiz.
Facebook. com/emrcn. koc bana ulaş sana ait bir yazi dizisi hazırlamak istiyorumm :)
burdan sana aşık olucak yüzlerce abaza bulabilirsin :D
sen moralini bozma Allah sana kimi kısmet ederse o seni bulur emin ol
bir seni görmem lazım bir göreyim aşık olurum sana belki ne dersin
GEL böle birine canımı vereyım ne olyursan ol gel :D:D
kendini güzel sanıyo olabilirmisin
O kadar kişi yanılıyo mu sence kaldıki çirkinlere aşık olan da var
seni görmeden bişey diyemem :D insanlar kırmak istemiyo olabilir ki ben kırmamak için genelde tipin iyi derim insanlara
Ama bn nasılım diye sormuyorum ki ya ne kadar güzelsin beren diyolar mesela
Seni bir görmem lazım ona göre çözüm bulabiliriz
güzel olsan kendini gizlemezsin öz güven yok sende
Bn bugün üye oldm 1saat oldu bu tarz yerlere girmiyorum aklıma takılan soruyu sorup gidicem
Karakterinde sorun vardır😃😃
Karakterime güveniyorm yalan dedikodu şftira kıskançlık hiç biri yok güler yüzlüym severler B'ni arkadaşlarım hatta en çok bana güvenirler bazıları
Yeterince güzel değilsin veya çok güzelim dediğinden egon yüksektir falan illa sebebi vardır ya da yanlış ortamda takılıyorsundur yeni insanlarla tanış...
Egom yok Allah herkesi farklı yaratmış neden olsun güzelliğim konusunda sadece bn demiyorum sence okulda bütün kızlar tarafından kıskandılar kız çirkin midir
Kıskanmak her kadında vardır guzellik onemli değil fotoraf at bakalım gercekten guzelmısın ama hersey guzellikle olmaz konuşman kabadır vs. illa bir sebep vardır.
Seminerler de konuşturuyolar B'ni :))
Fotoraf gorseydık boydan :):):)):
Ben bu yazdıklarına aşık oldum napacam şimdi:(
Belki de çok güzel değilsindir
Sadece güzel kızlara mı aşık olunuyor sence bn aynaya baktığımda güzel bir kız götüyorum ve herkes de çok güzelsin der benim için
Sadece güzel kızlara aşık olunmasiyla bir ilgisi yok bu kadar kolay çok güzelim demene şaşırdım
Aşık olunmak için fizik yeterli değil demek ki
Karakterimin iyi olduğunu düşünüyorum
Karakterine kötü demedim. Seni cinsel bir obje olarak gördüklerini nasıl anlıyorsun?
Dokunmaya çalışıyorlar hatta ileri gitmek istediler bn hemen ayrıldım
Neden sevgilinin sana dokunması, sarılması veya öpmek istemesi rahatsızlık veriyor peki? Sence böyle yapması sadece seni cinsel obje olarak görmesiyle mi açıklanabilir? Insan sevdigi kişiye sımsıkı sarılmak istemez mi?
Sarılsın öpsün ama seni istiyorum birlikte olalım diyince kafam atıyor
Bir erkeğin bunu diyebilmesi için çok avam, kültürsüz, yol yordam bilmeyen biri olması lazım. Seçimlerin yanlış bence. Eğitimli efendi bir adamın bunları söyleyebileceğini düşünemiyorum. Yüzünde hep pozitif bir gülümseme olsun. Birgün kesinlikle sana uygun biri çıkacaktır. Yazdıkların doğruysa birçok erkeğin hayallerini süsleyen kadın profilindesin.
işte çirkin şansı olcak :/
Sorun sende değil bende.
kafana taktığın şey gerçekten çok anlamsız.
neden hala gizlisin? merak ettim ben seni
Çıkamıyorum olmuyo
ne alaka ordaki kutucuğun tikini kaldır veya kullanıcı adını söyle bakiyim ben
Ankara hukuk mu kaçıncı sınıf?
3 sınıf
hımm sen hep en iyisini beklediğin için böyle
Bn okumayan terzi olan biriyle bile sevgili oldum bir de bir tane daha vardı 2tane yani çıtayı yüksek tutmuyorum
doğrudur ben de ankarada okuyorum. en iyisini bekledin derken huy olarak yani. illa istediğin gibi istiyosun belki
Insanin kendini guzel gormesi guzelde abartma :)
sorun sende. kolay kız gibi görünüyorsun çevrende. bunu çıkardım.
Kolay kız değilim Allah'a şükür nasıl böyle hemen etiket yapıştırıyorsunuz
kolay kız olmasan seni sevdiği için yanında olmak isteyen birileri olurdu. gözlerine bakması yeterdi herhalde kalbinin çırpınması için. eğer sen zor kız olsan seni sevmeyen aşık olmayan biri nasıl sana yaklaşır?
Allah'tan korkmuyor musun kolay kız derken
ben demiyorum ki sen diyorsun. ekmek alacaksan fırına gidersin meyve sebze alacaksan manava.
Nerde yazıyo iyi oku
neyse kalbini kırdıysam özür dilerim. ama yinede bir de kendine başkalarının gözünden bakmayı dene. belki sorunu kendin bulabilirsin.
Öyle yapmasam size sornazdım
gizli kullanıcı olarak soruyorsun. sokak kıyafetlerinle bir profil resmi olsaydı. ben bu yorumu belki de yapmazdım. pek de dindar görmüyorum seni açıkçası. insanları anlatırken güzel çirkin gibi sıfatları kullandığın için olsa gerek. kimse yüzünü bedenini seçerek dünyaya gelmez.. güzellik arıyorsan yüzde değil kalbinde vicdanında aramalısın...
Güzel çirkin Kuran'da bile yazıyo bn gem güzel Hm çirkin iyi kyi yarattım diye
o anlamda değil o dediğin iyilik ve kötülük anlamında. sadece sen okumadın kur-an ı
bazen güzellikten daha fazlası gerekir kanka
bir resim atta aşık olalım
Görmedim ama ilginç bir kız olduğun kesin.
Çevre bozuk diyeyim öyleyse
Sana bir sans versem degerlendire bilirmisin :)
Kaderrr kısmetttt kardesimmmm
Güzelliğinin cezasını çekiyorsun malesef...
Guzellik ve ask baskadir, baska.
Canim daha neler cikar karsina karamsar olma.
Buraya yazmakla büyük hata yaptin :D
Boşver bu devirde olmamaları daha iyi
özelden yaz aşık oluyum ayıp ettin bak :D
Bu sorudan sonra kaç izdivaç teklifi aldın?
Hiç:))
Niye hayırdır mesajları mi engelledin.: ) yoksa milletin umudu mu yok
Gizliyim
Doğru ya.: ) excuse me. :)
Nedense inanmıyorum sana
İnanmayabilirsin tabi normal karşılıyorum ama yalan söylemek için sebebim yok
Doğru söylüyorsan ulaş bana
Mesaj atıyım
Atamıyorum 2 bişeygereliyormuş
Takip et beni
Nickim öküzbaşalyon
O ne yav:-D hani takip etmedin
İşte bu yüzden inanmazsnz diye gizli sordum o kız benim tatilden döndüm sana yalan söylemem için bir sebep yok kaldı ki yalandan nefret ederim
Kusura bakma mesaj atamıyorum 2xper değilim
Nasıl yapacaz:-S
gel çıkalım öyle bir anlattın ki kendini :)
Sevmiştir illa biri cesaret edememiştir.
kısmetin kapalı senin bence
yani bir peygamberliğini ilan etmedğin kalmış
acaba bir resminizi koyabilirmisiniz
Gizliden çıkamıyorum resim nasıl konuluyor var zaten ama gizliden çıkamıyorum
resim yükle sitelerine gir resmini yükle linkini buraya koy böylede yapabilirsin
Bana bir yazar mısın önemli cidden...
seni tanıyorum da sanırım ondan yazarım de gizliden çıkacağım
siteden tanımıyorum , bekliyorum
önemli olmasa sitedeki tipler gibi ısrar etmem
peki sen bilirsin iyi geceler
Kismet diyelim umarim oyle biri cikar karsina:(
bunu nereden biliyoruz
Iyiler kazanir bekle sen
kole edin stres at...
işte geldim burdayım
seni elde etmekten korknuşlar
Tamam Ben olurum yaz band
Ego <333333
Butda öyle yazdığıma bakma Allah'ın her yarattığını severim küçümsemem
O zaman bekleyeceksin. Doğru kişiyi bulursun illaki. Kısmet işi bunlar.
resim yok bişey yokk nerden bilicez ama
burası birazdan patlar :)))