Sevgilim benden çok utanıyor (normalde utangaç biri kesinlikle değil) napmalıyım?

Yeni çıksak anlayacağım ama 2 yıldır çıkıyoruz ve sevgilim hala benden çok utanıyor yani neden anlamıyorum uzun zamandır çıkıyoruz ve o hala yüzüme tam olarak bakamıyor bile elimi tutmaya çekiniyor gibi yani benimle konuşurken çok heyecanlanıyor falan böyle dedim diye onun utangaç ya da asosyal biri olduğunu düşünmeyin ortamda ben yokken gayet de sosyal popüler şakacı gürültülü biri arkadaşlarının ve başkalarının yanında. Anlamıyorum eski sevgililerine de gayet normal davranıyordu benden niye bu kadar utanıyor yanlış bir şey mi yaptım ki? Sadece yanımda normal olsun normal hissetsin istiyorum çok şey mi istiyorum? Bunun için ne yapmam gerek?
Sevgilim benden çok utanıyor (normalde utangaç biri kesinlikle değil) napmalıyım?
Cevapla