
İki yemek ısmarladı diye ayıp değil mi yaptığı :(

Agresif seni azıcık tanıdıysam burada, seni öyle kaydetmesinin imkanı yok. Kaldı ki kaydetse bile sen böyle bir soru sormazsın, direkt a. zına kürek sokar buradan nasıl yaptığını anlatırsın 😂😂😂…
Sen farkında olmadan konuşmanda böyle bir şey geçmiştir birde öncesinde böyle bir sorun yaşamış olabilir al karşına açık açık konuş nedeni öğren ilk önce
Cevap
63Cevap
Bende bir flörtümü Bebek Ortaköy, diğerini isimsiz, diğerini İtfaiyeci diye kaydettim.
Bende herkesi nickiyle kaydederdim Trdeyken. Cumartesi arayan munasebetsiz birini cumartesi MALI diye, pazar arayani Pazar davari diye kaydetmistim. Sevgilimi ise sadece ismiyle kaydederim. Cagirirken de sadece ismi. Ismin konulma sebebi hitap etmektir.
Trol soru günün sorusu mu seçildi, bir köşeye gidip ağıt yakayım jsbsnnsn
Ayrıl gitsin hayatında bir ilk ayrılığını yaşamış olursun hsbsbö
Hayır ayrılma sende onu GSMH diye kaydet ve ayak uydur 😂
Oha yaa şimdiki nesilde ne bileyim kafayì yemiş yani. Bu yapılan hareket bizim zamanımìzda yani bundan bir 15-20 sene önce olsaydı çok aşırı derece tepkiyle karşılanırdı. çünkü Erkeğin olduğu yerde kadın asla para ödemezdi..
Aslında bakış açına göre değişir.
Din uğruna, iman uğruna, para uğruna öldür öldürür insanlar.
Belki bu denli değerlisindir onun için? 🙄
Madem oyle dusunuyo devam edeceksen para dini olmaz veya range rover diye kaydet hatta mumkunse gorsun.
Creme de la creme yap dicem görse de anlamayacak 😅
Sadece iki yemek ısmarladı diye bunu yapması uygun değil. Ama iki yemeğinizden birini de sen ısmarlamalıydın. Ayrıca öyleysen demesi mübah. Ama değilsen ve gerçekten abartıyorsa derhal ayrıl.
Ayrılınır mı bunun için ya?
Boynuna sarılmalısın..
Adam seni "din iman para" gibi seviyorum demek istemiş.. Hemen yanlışa yormayın
#Vesselam
Para ile onun sevgisini eşit tutuyor o zaman bence ayrılmalı parayı seven adamdan hayır gelmez insanin tek gayesi bu hayatta huzur sağlık ve sevgi olmalı gerisi boş zaten
@Oylesinederin din iman nereye gitti ya?
Din ve iman ise insanin kendi icinde olan birsey bunlar cok farkli seyler ki bence oyle kaydetmesi anlamsız din ve iman ile kızı o şekilde bagdastirmasi mantıksız geldi
@Oylesinederin çen ciddiye mi aldin çoruyu çenn 😄
Ahah tüm sorular troll olacak diye birsey yok hayatta bazen gerçek trolleride yaşıyoruz bil istedim
@Oylesinederin tamam bilirim :)
flörtüm dedin ayrılmalı mıyım ne alaka her neyse bence hiç hoş değil ben olsam konuşmayı sürdürmezdim
şakasına yaptıysa ayrı tabi belli olur zaten ciddi mi şaka mı
Haklı flörtsünüz sevgili gibi davranma bı o bı sen ısmarlamalıydınız oda haklı olarak para için her şey diyor
Öyle bir izlenim verdiyseniz demek ki. Fakat öyle biriyle mutlu olunmaz, ayrılın gitsin. Daha erkek mi yok?
Size normalde tavrı, üslubu nasıl?
Değerlendirirsek ne amaçla söylediğini daha iyi anlayabiliriz çünkü yalnızca tek anlam içermiyor.
herşeyi ne kadar ciddiye alıyorsun :D
@Üçnokta___ teşekkür ederim.
Ciddiye almamak daha kötü bir duygu...
Farklı bir boyuttan bakalım. Üçü de insanlar için çok önemli şeyler. Önemli bir insan olarak görüyor seni hayatında.
Şaka şaka, ayrıl.
Ay çok üzüldüm cok kirilmissindir cok sevmiyorsan ayril ama seviyorsan bir daha sana iğne dahi almasina izin verme
Sen bu flörtü çöpe at ben sana bulurum başkasını, suyu kaynamış habire vukuatı çıkıyor 😅😂
Kusura bakma ama çok güldüm...😅 Hala bu kişiyle görüşüyorsan sana ayıp...
Sende hocam diye kaydet tam olsun 😂
Kaydetcek başka isimmi bulamamış
Sende onu rızkı veren hüdadır, kula minnet eylemem diye ekle
Sen goktugla çıkmıyor muydun la? Ne ara yeni manita yaptın
Hayat bunların üzerine kurulu olduğuna göre hepsini sende bulmuş demekki ilgin yinede
Yanlış yapmiş oyle kaydetmemelidi bence amacı seni kullanmak paranı yemek
Sende onu "münasebetsiz" diye kaydet. Ama sakın ayrilma. Yemek yediren sevgili candır.
Sömürmüşsün cocugu demek kaldı mı senin gibi çingenelerden
Niye erkeğin parasını yiyorsunuz ki sürekli iyi yapmış djdlx
Allah gözünü doyursun flörtken bunu yaptıysan ilerisi nasıl olur acaba
ben böyle bişey görücem bir daha konuşmam onla 😀 bildiğin küserim
Sen de onu "din iman aptallık" olarak kaydedersen, ödeşmiş olacaksınızdır.
Demek ki anlayışlı biri ne istediğini biliyor sakın ayrılma.
bence o kaybeden..
sende onu ö küz diye kaydet..
gül gibi geçinip gidin..
ahahahaha :D sevgilisine halı saha arkadasım diyodur :D
Sismdlfmdld sende onu cimri açgöz bencil diye kaydet, ödeşirsiniz
Tapıyor bence sana :D
Adam seni "her şeyim" diye kaydetmiş alsında. asdasdas
Olumlu bakmak lazım :D
Kendine şakacı bir tavır takınmış bence birbirinizi seviyorsanız ayrılmalık bir şey olduğunu zannetmiyorum.
Kendine biraz saygın varsa o kişiyle daha gorusmezsin
Maşallah her gün de flört sevgili buluyorsunuz
Allah bozmasın😏
Sana troll yakışmıyor yapma
Demek ki teşhisiniz bu...
Geçmiş olsun. :)
Öhm yemeğn fiyatı ne kadardı :d
Sen de onu odun öküz ayı olarak kaydet ödeşin
Öyle mi lanse ettin ne 😃
Herşeyin par paraya tapıyon anlamında
Vardır bir bildiği adamın
İki yemek de sen ısmarla, düzelir.
Oneyaa hiç durma o nasıl bır kadetne
Yalanciyi kangallar kovalasin mi 😅
iki yemeklemi bu kanıya vardı sadece?
Sen de onu telefona BayOkuz diye kaydet bence.
Kendini böyle mi yansıttın ona
Sevgilinin ruh halini merak ettim😂😂
Belki şaka falan yapmıştır
Sende ona yemek ısmarla, belki fikri değişir.
Bence sadece 2 yemek değil ama 😂
Hayat bu zaten.
O ne seviyesiz adammış öyle
10/10 ilişki modeli ayrılmayın sjsj.
İlgi arsızı olarak kaydetmeliydi bence..
Komikmiş ma 😀 yani bize komik sana kötğ olmuştur
Ayıp yaptığı, ayrıl gitsin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?