Bu olaylardan sonra eski sevgilisine döndü sizce onu hala seviyo mu unutamadığı için mi boşta kaldığı için mi?

Selam arkadaşlar ben flörtümle 5 Ay önce ayrıldım. Çünkü bana yaklaşımı farklıydı. Sevgili değil başka bir şeydi amacı. Ben de eski sevgilisi yüzünden tavuırlıydım. Onla sevgili oldun foto paylaştın benim ne eksiğim var falan dedim. O da bitmiş gitmiş bir şey aklıma bile gelmiyo ne alaka demişti. Ben kızı stalklıyodum hala benimkini seviyordu belli apaçık. Ama 1 yıl geçmiş üstünden kız o kadar açık kapı bırakmasına rağmen flörtüm gitmiyordu ona. Dün Bi baktım takipleşmişler tekrardan barışmışlar çok üzüldüm değersiz hissettim aradan onca zaman geçmiş kız hep seviyordu şimdi niye barıştı ve de benim flörtüm gitmiş. Benim için asla çabalamazdı. Eskiden o kızla sevgiliyken de biz instada normal arkadaş olarak ekliydik. Girip instama göz atıp benim çok önce paylaştığım fotomu bile beğenmişti. Ben tabi bir şey yapmamıştım başkasıyla sebgiliydi sonuçta. Sevse onlaylen neden böyle bi şey yapsın diyorum ama bakıyorum ki kızı unutamamış başka biriyle sevgili olsa bu kadar canım acımaz ama bana değer vermemesi üzdü sizce neden eski sevgilisine gitti unutamadığı için mi?
Bu olaylardan sonra eski sevgilisine döndü sizce onu hala seviyo mu unutamadığı için mi boşta kaldığı için mi?
Cevapla