Belli bi yaştan sonra evlenmek, bayan için mi çok zor, erkek için mi çok zor?

30 undan sonra evde kalmış gözüyle bakılıyor bizlere. 😊 Ben bu yaştan sonra kısmetimin kapanmadıgini tam tersi evlenmenin tam zamanı olduğunu düşünüyorum... Evliliğe geç kalmadım yani. Evliliği Düşüncek olsam bu yaştan düşünmem gerekir bence. Çevrem evde kalcan falan filan diyor. Sizce erkekler mi bu yaştan sonra evde kalır, bayanlar mı? 😊
30 sonra evlenmek her iki cinsiyete de zor
30 undan sonra bayanlara zor, erkeklere kolay yine bayana kıyasla
40indan sonra bence. 40 a kadar kısmet kapanmaz kimsenin
Her zaman seni alacak biri çıkar her yaşta. Kız erkek farketmez
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Belli bi yaştan sonra evlenmek, bayan için mi çok zor, erkek için mi çok zor?
Cevapla