Uzun zamandır flörtleiştiğim birisi var. 1 yıldır konuşuyoruz ama ilerlemedi. Yani bazen yakın bazen uzak geçmişte yaşadığı şeylerden temkinli diyelim. bir ara beni kırmıştı ve bende böyle whatsaptan profil resmimi gizlemiştim sabah hemen sordu engel mi bu yoksa diye.
sonra devama ettik. Ama 3 aylık bir dönemde konuşmadık hiçbunjnla alakalı değil. Ondan sonra yeniden konuşmaya başladık ve ben bu defa kaybetme korkusu mudur nedir çook fazla üzerine gidiyorum. Birşey demiyor genelde sma geç cevap vermesinden Kısa cevaplardan anlıyorum. Ve çok uzun uzun yazıyorum ben. En son dedi ki (bu arada yakın zamanda görüşeceğiz Farklı şehirlerdeyiz) görüşene kadar yazma konuşmak istersen ara.
sizce yine profilimi gizlesem ne düşünür. Umursamayıp o da silebilir mi yoksa konuşmaya çalışır mı? özellikle erkeklerden cevap bekliyorum lakin kızlar sizi anlayamıyor
sonra devama ettik. Ama 3 aylık bir dönemde konuşmadık hiçbunjnla alakalı değil. Ondan sonra yeniden konuşmaya başladık ve ben bu defa kaybetme korkusu mudur nedir çook fazla üzerine gidiyorum. Birşey demiyor genelde sma geç cevap vermesinden Kısa cevaplardan anlıyorum. Ve çok uzun uzun yazıyorum ben. En son dedi ki (bu arada yakın zamanda görüşeceğiz Farklı şehirlerdeyiz) görüşene kadar yazma konuşmak istersen ara.
sizce yine profilimi gizlesem ne düşünür. Umursamayıp o da silebilir mi yoksa konuşmaya çalışır mı? özellikle erkeklerden cevap bekliyorum lakin kızlar sizi anlayamıyor
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer