Bir daha göremeyeceğini bilerek sevmek her gün fotoğrafına bakıp ağlamak kötü birşey mi?

Bir daha göremeyeceğini bilerek sevmek her gün fotoğrafına bakıp ağlamak kötü birşey mi? Böyle sevmek güzel sevmek mi? İnsan bastırdığı duygunun esiri olur sözü doğru mu?
Bir daha göremeyeceğini bilerek sevmek her gün fotoğrafına bakıp ağlamak kötü birşey mi?
Cevapla