Dostlar öncelikle selamlar uzun uzun anlatıcam olayı iyi dinleyin ve lütfen yardım eden cevaplar verin çünkü fikrinize ihtiyacım var...
Bakın ben 18 yaşındayım ve küçüklüğümden beri aslında erkeklerden hoşlanıyordum ancak ileride eşcinsel olmak istemiyorum çünkü kızlara da bir ilgim var. (O yüzden erkekleri artık pek düşünmuyorum eşcinsel felan değilim yani)
Komşumuz yakışıklı bir adam aslında ama o kadar soğuk ve sessizdir ki hiç konusmaz, ve ben bu adama çocukken aşıktım galiba çünkü bu adamın bana hep sarılmasını felan hayal ederdim aslında.
Adamla cok az konuşmuşlugumuz var. Erkeklerle bu tarz şeyleri herkes düşünüyor sanıyordum. Ancak ergenlik dönemine girdiğimde bunun herkeste olmayan bir olay olduğunu anladım.
Ancak çıkarttım bu adamı aklımdan veya başka hayal ettiğim kisileridi. Çünkü kızlara da bir ilgim var ve gay olmak ne biliyim pek istediğim bir şey değil (not: gayleri yargılamiyorum çünkü bizzat o duygunun ne olduğunu bende biliyorum ancak ben sadece kizlara ilgi duymaya karar verdim ve işe de yaradi tercih meselesi)
Neyse fazla uzatmayim iste ben her seyi aklımdan çıkarmışken son birkac haftada bir sey oldu
(Bu bizim komşu sporda yapan biri bu arada sürekli koşu felan yapar dışarıda )
Babama yardım etmek için dışarıya çıktım. Komşumuzda dışarıdaydı babamla konusmaya başladılar, o sırada bende bir kac seyi yerden almak icin eğildim sonra kafamı bir kaldırdım adamla göz göze geldik bana bakıyormuş sonra ben kafamı çevirdim eşyaları götürdüm
Sonra baska bir şeyler almak icinde babamin yanına döndüm tekrar bu sefer adamla yine göz göze geldik adam sürekli suratıma bakıyor.
Bende işte o anı dağıtmak ici naber abi felan dedim iyi dedi o da. Ama bu kadar sürdü konuşmamiz ama cidden adama hayatimda ilk defa naber dedim normalde adam hiç konuşmaz.
Her neyse dedim ya bu spor yapıyor diye, sonra birden bu garajın demirlerine tutunarak barfiks çekmeye başladı ne alakaysa. Bende esyalri taşımaya devam ettim ama her o tarafa baktığımda adamla göz göze geldik bende o yüzden fazla uzatmadan babama içeri girecegimi söyleyip gittim.
Bu adamla 10 yıldır komsuyuz ve ilk defa bu kadar göz göze geldik, ama yalan yok yıllar önce geriye bıraktığım bir his geldi. Hoşuma gitmedi değil
Ama sizce bu adamın yaptığı ne sapıklık mi (Çünkü bir yıl önce bildiğiniz inek diyebileceğiniz bir tiptim ama karantinada kendimi geliştirdim ve kabul ediyorum artık tipim iyi)
Napıyim adama biraz daha yanasiyim mi yoksa uzak mı duriyim açıkçası escinsel olmak istemiyorum ama çocukken sevdiğim icin bir tuhafta his var içimde cevap verirseniz sevinirim teşekkürler şimdiden. (Farkındayım uzun oldu ama iyice anlayin istedim olayi) Belkide ben abartiyorumdur ya.
Bakın ben 18 yaşındayım ve küçüklüğümden beri aslında erkeklerden hoşlanıyordum ancak ileride eşcinsel olmak istemiyorum çünkü kızlara da bir ilgim var. (O yüzden erkekleri artık pek düşünmuyorum eşcinsel felan değilim yani)
Komşumuz yakışıklı bir adam aslında ama o kadar soğuk ve sessizdir ki hiç konusmaz, ve ben bu adama çocukken aşıktım galiba çünkü bu adamın bana hep sarılmasını felan hayal ederdim aslında.
Adamla cok az konuşmuşlugumuz var. Erkeklerle bu tarz şeyleri herkes düşünüyor sanıyordum. Ancak ergenlik dönemine girdiğimde bunun herkeste olmayan bir olay olduğunu anladım.
Ancak çıkarttım bu adamı aklımdan veya başka hayal ettiğim kisileridi. Çünkü kızlara da bir ilgim var ve gay olmak ne biliyim pek istediğim bir şey değil (not: gayleri yargılamiyorum çünkü bizzat o duygunun ne olduğunu bende biliyorum ancak ben sadece kizlara ilgi duymaya karar verdim ve işe de yaradi tercih meselesi)
Neyse fazla uzatmayim iste ben her seyi aklımdan çıkarmışken son birkac haftada bir sey oldu
(Bu bizim komşu sporda yapan biri bu arada sürekli koşu felan yapar dışarıda )
Babama yardım etmek için dışarıya çıktım. Komşumuzda dışarıdaydı babamla konusmaya başladılar, o sırada bende bir kac seyi yerden almak icin eğildim sonra kafamı bir kaldırdım adamla göz göze geldik bana bakıyormuş sonra ben kafamı çevirdim eşyaları götürdüm
Sonra baska bir şeyler almak icinde babamin yanına döndüm tekrar bu sefer adamla yine göz göze geldik adam sürekli suratıma bakıyor.
Bende işte o anı dağıtmak ici naber abi felan dedim iyi dedi o da. Ama bu kadar sürdü konuşmamiz ama cidden adama hayatimda ilk defa naber dedim normalde adam hiç konuşmaz.
Her neyse dedim ya bu spor yapıyor diye, sonra birden bu garajın demirlerine tutunarak barfiks çekmeye başladı ne alakaysa. Bende esyalri taşımaya devam ettim ama her o tarafa baktığımda adamla göz göze geldik bende o yüzden fazla uzatmadan babama içeri girecegimi söyleyip gittim.
Bu adamla 10 yıldır komsuyuz ve ilk defa bu kadar göz göze geldik, ama yalan yok yıllar önce geriye bıraktığım bir his geldi. Hoşuma gitmedi değil
Ama sizce bu adamın yaptığı ne sapıklık mi (Çünkü bir yıl önce bildiğiniz inek diyebileceğiniz bir tiptim ama karantinada kendimi geliştirdim ve kabul ediyorum artık tipim iyi)
Napıyim adama biraz daha yanasiyim mi yoksa uzak mı duriyim açıkçası escinsel olmak istemiyorum ama çocukken sevdiğim icin bir tuhafta his var içimde cevap verirseniz sevinirim teşekkürler şimdiden. (Farkındayım uzun oldu ama iyice anlayin istedim olayi) Belkide ben abartiyorumdur ya.
Güncellemeler
+1 yıl
Instagram: @merihegedemirr
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer