Herkese günaydın dostlar!
Biraz uzun olacak fakat okumanızı öneririm. Ve yardımcı olursanız memnun olurum. Arkadaşlar öncelikle ben 19 yaşında, üniversite sınavına hazırlanan biriyim. Bu yaşıma kadar hiç sevgilim olmadı. Daha doğrusu aradığım kişiyi bulamadım. Bana teklif eden kızlar oldu fakat ilerde evleneceğim kadına karşı utanmamak için hiçbirinin teklifini kabul etmedim. Ben çok korkuyorum arkadaşlar. Her yerde görüyorum yok kocasını bilmem kaç farklı erkekle aldattı, yok binlerce lira nafaka alıyor vs. iyice tiksindim bu durumdan. Hatta bu sitede bile var böyleleri. Arkadaşlar ben sevdiğim ve evleneceğim kadın uğruna ölüme giderim. Ama o beni aldatırsa veya kandırırsa benim kalbim buna asla dayanamaz. Ben çirkin biri de değilim dostlar ki kızlar bana bakmadığı için burada böyle bir soru sorayım. 191 boyum var, gayet sağlıklı ve fit bir vücuda sahibim. Ağzımda, yüzümde çok şükür bir bozukluk yok. Kültürüm ve eğitimim gayet iyi. Zekam ve aklımda başımda. Gitar falan da çalıyorum. Fakat bu durumdan çok korkuyorum. Her gece 2-3 saat bunu düşünüyorum. Ya aldatırsa, ya gerçekten sevmemişse falan hazır sağlam kafayı bozacam. Ben ona mahcup olmamak için hiçbir kıza el sürmeyeceğim, sonra o da beni aldatacak. Gerçekten çok bunalıyorum böyle düşüne düşüne. Her namazımın arkasına dua ediyorum. Sürekli kafamda bu var. Bana yardımcı olun dostlar gözünüzü seveyim. Gerçekten ağladığım oluyor bazen. Ben bu gidişle evlenmekten iyice tiksineceğim gibi duruyor. Ben de isterim sıcacık bir yuvam olsun. Çocuklarımız olsun, ailecek tatile gidelim, güzel zamanlar geçirelim, onları ülkeye, millete hayırlı evlatlar olarak yetiştireyim vs. ama bu gidişle zor görünüyor. Vaktinizi aldıysam hakkınızı helal edin. Lütfen yardımcı olun arkadaşlar, şimdiden teşekkür ederim. 😊
Biraz uzun olacak fakat okumanızı öneririm. Ve yardımcı olursanız memnun olurum. Arkadaşlar öncelikle ben 19 yaşında, üniversite sınavına hazırlanan biriyim. Bu yaşıma kadar hiç sevgilim olmadı. Daha doğrusu aradığım kişiyi bulamadım. Bana teklif eden kızlar oldu fakat ilerde evleneceğim kadına karşı utanmamak için hiçbirinin teklifini kabul etmedim. Ben çok korkuyorum arkadaşlar. Her yerde görüyorum yok kocasını bilmem kaç farklı erkekle aldattı, yok binlerce lira nafaka alıyor vs. iyice tiksindim bu durumdan. Hatta bu sitede bile var böyleleri. Arkadaşlar ben sevdiğim ve evleneceğim kadın uğruna ölüme giderim. Ama o beni aldatırsa veya kandırırsa benim kalbim buna asla dayanamaz. Ben çirkin biri de değilim dostlar ki kızlar bana bakmadığı için burada böyle bir soru sorayım. 191 boyum var, gayet sağlıklı ve fit bir vücuda sahibim. Ağzımda, yüzümde çok şükür bir bozukluk yok. Kültürüm ve eğitimim gayet iyi. Zekam ve aklımda başımda. Gitar falan da çalıyorum. Fakat bu durumdan çok korkuyorum. Her gece 2-3 saat bunu düşünüyorum. Ya aldatırsa, ya gerçekten sevmemişse falan hazır sağlam kafayı bozacam. Ben ona mahcup olmamak için hiçbir kıza el sürmeyeceğim, sonra o da beni aldatacak. Gerçekten çok bunalıyorum böyle düşüne düşüne. Her namazımın arkasına dua ediyorum. Sürekli kafamda bu var. Bana yardımcı olun dostlar gözünüzü seveyim. Gerçekten ağladığım oluyor bazen. Ben bu gidişle evlenmekten iyice tiksineceğim gibi duruyor. Ben de isterim sıcacık bir yuvam olsun. Çocuklarımız olsun, ailecek tatile gidelim, güzel zamanlar geçirelim, onları ülkeye, millete hayırlı evlatlar olarak yetiştireyim vs. ama bu gidişle zor görünüyor. Vaktinizi aldıysam hakkınızı helal edin. Lütfen yardımcı olun arkadaşlar, şimdiden teşekkür ederim. 😊
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer