Arakadaşlar yolda gördüğüm yaşıtım ve üstü kızların %95'ine aşık oluyorum aşık olmak istemiyorum ne yapmalıyım?

Arkadaşlar sapık değilim. Aşk hormonu varsa alsam erkekliğim gider mi?
Arakadaşlar yolda gördüğüm yaşıtım ve üstü kızların %95'ine aşık oluyorum aşık olmak istemiyorum ne yapmalıyım?
Cevapla