kimi kadına göre ortalamanın üstündeyim, ama kimilerine göre de ortalamayım. ama çok şükür ki ömrüm boyunca ortalamanın altında bir görüşle karşılaşmadım. iyi kötü giderim var demek ki kendimce. bu da yeterli.
1.75 boy beyaz ten 57 kilo ince bel bombeli kalça 85 beden göğüs acik kumral sac mavi göz 4 karın Kasım var her gün spor yapıp kendime özenle dikkat ediyorum okuyorum da mesleğim de cebimde ingilizce biliyorum ee yani ortalamanın fazla üstündeyim bence
Şimdiye kadar sorduğum çoğu insan dürüst yorum yapmasını özellikle istediğimde cidden ortalamanın üstünde olduğumu söyledi. Sadece bir kişi ortalama olduğumu ve bir kişi de tipsiz olduğumu savundu. :P
İllaki karşına birisi çıkar kac yaşındasın bilmiyorum da eninde sonunda karşına cikacak o kişi ya üniversitede ya iş hayatında ya tatilde bi kafede hiç bilemeyiz en iyisine rastlarsın umarım