Beni seveni ben sevemiyorum, benim sevdiğim beni sevmiyor. Bu böyle mi devam eder?

Benimle ilgilenmeyen bir adama aşık oldum. Sevgili, flört istemeyen kronik yalnız biri. Her gece onun hayaliyle yattım kalktım. Sonra yavaş yavaş uzaklaştım, unutmaya çalıştım. Uzun bir aradan sonra benden hoşlanan birinden ben de hoşlandım. Gel gör ki o kişi bana çok kolay geldiği için ilgilenesim gelmiyor. Ondan hoşlansam da içim de kelebekler uçuşmuyor. Bu durumu yaşayan var mı? Bu yeni kişiye aşık olabilir miyim sizce?
Beni seveni ben sevemiyorum, benim sevdiğim beni sevmiyor. Bu böyle mi devam eder?
Cevapla