Kendinizi en iyi bilen sizsiniz.. Sizinle aynı huylara, kişiliğe, karaktere, duygulara sahip biri karşınıza çıksa kaçırmam, kesin aşık olurum diyebilir misiniz?
Sizin gibi biri karşınıza çıksa kesin aşık olurum diyebilir misiniz?
Evet. Her insanda olduğu gibi bende de tahammül etmesi güç huylar, özellikler var tabi ama bu yönlerimin aksine kişiliğime artı puan kazandıran daha baskın yönlerim de var. Benim karakterimde ki biri tam da hayallerimdeki kişi olur...
hayır kesinlikle... belki de bugüne kadar karşı cinse karşı ilgimizi ayakta tutan şeyler onlara karşı duyduğumuz meraktır. onları tanıma isteğidir. kendimi zaten biliyorum neden bir tane daha benden olsun ki. karşı cinsin biraz daha tamamlayıcı veefarklı bir karrakteri olmalı :)
Aşık olmak ne ya 🤷🏻♂️ öyle bişey olduğumu bile hiç farketmem. Sadece bana benzeyen değil, nasıl biri olursa olsun farketmez kimse için hiçbir şey yapmam, yapamam.