Babamın ilaçlarını almak için eczaneye gitmiştim. Oradaki kızla aramızda bir etkileşim oldu ama ben odun olduğum için işaret veremedim bir şekilde bundan sonra ne yapmalıyım?
Eczacı kızı beğendim. İlaç dışında hangi bahane ile eczaneye gidilir?
İlk önce odun olmayı bırakıp, ilaçların prospektüsünü alıp eczaneye git. Sonra ilaçların prospektüslerini vererek aynı anda "Afedersiniz, geçen gün bu ilaçları sizden almıştım. Sanırım babama iyi gelmedi. Bana detaylı açıklar mısınız?" Diyeceksin. Kız ilaçların mahiyetini anlatınca "Ne güzel anlattınız, baya tecrübeli olmalısınız. Kaç senedir burada çalışıyorsunuz?" Diyeceksin. Hep de soru sormayacaksın. En fazla 15 dakika konuşacaksın. Kızın da işi gücü var. En son "Telefonumda hiçbir doktorun telefonu yok, numaranı versene belki başka ilaçlar hakkında danışabilirim. :)" Diyip numarasını alacaksın. ":) Oldu o zaman kolay gelsin." Diyerek mekandan ayrılacaksın.
birkaç gün eczaneye git. önce kendinin sonra kızın gözünü alistir. sonra siz eczacılar her gün bakımlı mısınız yoksa sen mi özel olarak buna daha çok vakit ayıriyorsun, gerçi doğal olarak böyle bir görünüm nadir olsa da diğer bir seçenek tabi 😏😉" şeklinde gir konuya. birkaç gündür geliyorum gözüme takıldiniz o sebeple soruyorum yani deyip sohbeti devam ettir. sonunda da no istersin zaten (uygun zamani bul, kiz aceleci davranıyor veya kalabaliksa şansın azalır, kimse işini yaparken tanımadığı birisi tarafından lafa tutulmak istemez.)
eczacıın kendisiyse , olmaz senin işin.. zaten burunları kaf dağında olur onların. ve çoktan kapmıştır kalantor birisi.. kalantor diyorum, sıradan erkeklerle takılmaz eczacı kızlar.. kibirli ve sosyetedirler. ha yok kalfa falansa. olabilir.. eczacınız sağlık danışmanınızdır yazar her eczanede.. git bir şeyler danış uzun uzun :))
Damarım sana olan aşkımla doldu ve tıkandı da oradan bir silastazol fırlatsanıza veya taşikardi için ilaç önerir misiniz size baktığımda nabzım kırmızı renk görmüş boğa gibi oluyor da. Artık hangisi daha fazla abazanımsı ise onu şey yap
Benim market olayına benzemiş. Kız reddetti ama 😂 ilaç almaktan ve sohbet açmaktan başka çare yok sanırım. Sosyal medya falan kullanıyorsa isteyebilirsin direkt. Ama eczaneye yakın bir yerde olduğunu da belli et bence. Kız "nerden gelmiş belli bile değil" diyebilir. Kafasında bir şeyler net olabilir en azından.
Ilac almaya diye girdikten sonra kartla ödeyeceğim de. Sonra bir kere yanlis gir aa şifresi mi değişmiş falan yap. Baban annen birini arayip sorcak gibi tel lazim tabiki sizinkini kullanabilir miyim diyeceksin (ve tabiki telefonunu evde unutmussun jsjsjs) ve kendini ara islem tamam.
Birgün yarabandi, ikinci gün maske, üçüncü gün dezenfektan derken sonra tanışmaya çalış. Son zamanlarda sık sık buradan birssy almaya başladım dersin oda cevap verince durumu anlatırsın. :d
Bir gün tansiyon ölçümüne git, bir gün şekere, bir gün şampuan almaya, bir gün diş fırçası, bir gün bakım kremine git, bir gün başka şeye. Onlarca şey almak için gidilebilir. Ama sana tavsiyem 7-8 defada olmadı daha fazla paranı harcama. 🤣🤣🤣
En kolayı maske.. bunlar koruyordu ipleri sağlammi vs... bide başım dönüyor son zamanlarda de tansiyonunu ölçtur... bir kaç defa git farkli zamanlarda... en sonunda aslında benim BAŞIMI DONDUREN SENSIN de... gir konuya
Çok fazla gidersen eczane ortamında rahatsız olabilir bence uygun bı zamanda ertelemeden git konuş, hiç cesaret edemiyorsan reçete verir gibi bı not kağıdı ver eline, kağıda da ondan hoşlandığını ve cesaret edemediğini yazabilirsin tabi altına da Instagram adresin veya telefon numaranı bırak
Soru sormak için olabilir evde bulduğun ilaçları götür bunlar nasil kullanılıyor gibi biseyler sor 😂 gerçi reçetede yaziyor😅 Tamam kabul ediyorum çok saçmaydı 🤭
Takviye haplardan alabilirsin, pekmez VS oluyor onlardan alabilirsin babam için destekleyici ve doğal oluyor dersin, cildinde sivilce veya leke varsa hem tavsiye al hem krem sabun falan alabilirsin 😊
krem veya diş fırçası almaya git veya ısı bandı falan
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Ben hemşireden hoşlanmıyordum. Hasta olunca iğne verdi doktor kız geldi kalçama iğneyi sapladı utandım bayağa zaten kızın yapması ayrı birde hoşlandığım hemşirenin yapması ayrı rezillikti