Değersiz hissettiğiniz oldu mu hiç? Kimse mi aramaz sormaz?

Yıllardır ya yıllardır hiçbir arkadaşım aramaz sormaz. Olabildiğince de güler yüzlü samimiyimdir. Ne var anlamıyorum. Ne yapmam lazım daha... Hiçbir kızdan bir muhabbet edici cümle görmemişimdir mesela. İnsan bunalıyor bir süre sonra. Sevilmediğni ve değersiz hissetiğini düşünüyor. İğrenç bir durum. İinsnlara bakıyorum çoğu mutlu takılıyor eğleniyor. Ben her akşam tek başıma geçiriyorum. Kimse mi merak etmez sormaz ya da sevmez...
Değersiz hissettiğiniz oldu mu hiç? Kimse mi aramaz sormaz?
Cevapla