Evlenmeyi beklediğim, düşündüğüm insanı düğün masrafına sokuyorum diye moralimin bozulması normal mi?

Sorumlulukları var ama bitecek gibi değil şu an standartta uzun süre de birlikteyiz evliliğe gitmeyince he aileden hem da aramızda sürekli sorunlar olmaya başlamıştı. Oturduk konuştuk evliliğe adım ataya karar verdik. Ama şimdide masrafları gördükçe düşündükçe kötü yapmışım gibi hissediyorum
Evlenmeyi beklediğim, düşündüğüm insanı düğün masrafına sokuyorum diye moralimin bozulması normal mi?
Cevapla