Evet hem de fazlasıyla yangın çıkabilir , bence ilk izlenimde bakışlar gerçekten çok önemli. Göz göze geldiğinde karşı tarafı etkileyebiliyorsan gerisi çorap söküğü gibi geliyor.
Karşınızdakini belli bir zamandır tanıyorsanız artık neye niye nasıl baktığını çok iyi anlıyorsunuz o yüzden bir bakış bir dudak ısırığıyla yangını başlatırım😂
Gece gece yangın fikri de bir başka diyerek görüş bildirelim bakalım; Karşıda yanmak isteyen olunca değil bir bakış, kapının açılma sesi bile yeter. Yani evet, bana bakan yanmak istiyorsa bakışım yeter. :)
Gözlere bakmak kolay, gözleri okumayı herkes beceremez, gözler ruha erişebiliyorsa ve his ediliyorsa işte ozaman alev alınır 🔥 güneş gözlüğe devam yanı, herkesi yakmak istemem 😂😂😂😂🤪😎
Ateşle barut yan yana dururmu ne demişler "GEL GÜNAHA GİRELİM İNCELDİĞİ YERDEN KOPSUN" işte karşı cinsler karşı karşıya gelince inceldiği yerden kopsun diyorlar ve yakıyorlar gemileri