Görümcemle çok iyi anlaşmam kocamı şaşırtıyor, sizce de çok mu garip?

Ben 23 yaşındayım, görümcem 22. Çok iyi anlaşıyoruz. Ben tek çocuğum onun ise kız kardeşi yok bu yüzden kız kardeşler gibiyiz. Hem çok iyi anlaşıyoruz hem çok iyi eğleniyoruz. Kanka gibiyiz. Bu durum ailelerimizi çok şaşırtıyor özellikle eşim ağzı açık seyrediyor bizi. Sizce de şaşırmalılar mı yani görümceler illa birbirlerine düşman mı olmalılar?
Görümcemle çok iyi anlaşmam kocamı şaşırtıyor, sizce de çok mu garip?
Cevapla