Eşlerin birbirlerine sevgisini göstermesi ülkemizde neden anormal karşılanıyor?


Evliler ya da belli bir birliktelikleri var ama inan içinde sarılmaları ya da öpüşmeleri sanki yasakmış ama yapılıyormuş gibi gösteriliyor.
Kavga gürültü ulu orta ama sevmek neden hep gizli gizli?
Eşlerin birbirlerine sevgisini göstermesi ülkemizde neden anormal karşılanıyor?
Güncellemeler
+1 yıl
Bence bu tamamen türk toplumunun kalıplarla yaşamasına bağlı tamam zaten sokak ortasında ilişkiye gitmiyoruz bahis konusu ufak bir öpücük ya da sıkı masum bir sarılma ya da ufak bir iltifat ne yapalım yani gel seni öpücem diyip yatak odasına mı atalım adamı bu sefer iş masumluktan çıksın😂

media1.giphy.com/.../giphy.gif

Görüşler için teşekkürler bu arada soruyuda beğenin🤣🤣😆😆☺️☺️🤣🤣😅
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! 🙂 Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! Eşlerin birbirlerine sevgisini göstermesi ülkemizde neden anormal karşılanıyor?

Teşekkürler @nildatt 😊😇
Eşlerin birbirlerine sevgisini göstermesi ülkemizde neden anormal karşılanıyor?
Cevapla