Kızım bu adam birz bayaı azgın vede bu tür şeyler ancak el ele tutuşmuşsundur ne bilim öpüşmüşsündür biraz cilveleşmişsindir iyice birbirinizi yüz yüze tanışmış birbirinize güvenmiş uzunca beraber takılmışsınız. günün birindede güzel bi ortamda eğlenip herkes evine gitmiş ozaman sana bunları atıp senin için yanıyorum falan derse bu çok normal derim ama ben gördümkü sanal alemden tanışıyosunuz bide hiç yüz yüze görüşmemişsiniz. Ayrıca senin yaşın daha 17 di tabi kanın kaynıyordur ergenlik çağındır sende bi sevgili edinmek hakkın. Şimdi bak burda ama diyorum iyi dinle bende senin yaşından geçtim kafamızda o zaman kavak yelleri esiyordu bu yaşlarda kız olsun erkek olsun çok yanlışa düşebilir benim analizime göre ister ingiliz ister ne olursa olsun erkek erkektir heleki ingliz onların kültürü bambaşka bluğa erdilermi başlarlar s. kişmeye onlar için hiç sorun yoktur bu durum ları ebevenleride bilir onlarda böyle bu ingilizde alıştığı yolda yürüyor hiç tuhafına gitmesin hırıstiyan alemi böyle onun için bu ingilizde seninle resmen s. kişmek istiyor. Sen istediğin kadar deki benbaştan söyledim cinsellik yaşamam diye. Kaba olcak ama sana bişey diyeyim dağdaki kakmış s. ki bi lafla engelleyemezsin. Beni bi büyük olrak dinlersen yol yakınken bu sevdadan vazgeç ben Londrada çok yaşadım o ingilizleride iyi bilirim. Yaşın daha genç ha efendim Türk erkeklerine güveneyimmi ordada çok dikkat et kurtlar sofrasına meze olup harcanma Dünya çok acimasızdır sabırla yavaş adımlarla ilerle kendine yazık etme çünkü anladığım kadarıyla cinselliğine önem verenbirisin tekrar yazık etme kendine o ingilizle ilişkini kes hüsran yaşama.
Öncelikle bu uzun yorumun için çok teşekkür ederim. Yarı ingiliz aslında babası türk orda doğup büyümüş bir kaç yıldır türkiye de yaşıyor. Müslüman yani zaten müslüman olmayan biriyle olmam dinimden çok kopuk biri değilim. Ve daha önce sevgilim olmadı ilk sevgilim sanaldan tanıştık ya başlarda çok kibar anlayışlı biriydi hala oyle ama son zamanlarda artık alışmış olmanın rahatlığımı dersin yoksa içindekini saklayamama mı dersin bilemedim yani hani başta belirtim cinsellik istemediğimi kızdı hatta beni ne sanıyorsun öyle biri falan değilim diye hani madem bir ilişkide olmazsa olmaz ise onun için başta o zaman hayır deseydi ben yoluma o yoluna giderdi. Şu an ona karşı bir şeyler hissediyorum bırakmakta istemiyorum ama red etmeme rağmen devam ederse bitirmekten başka yapcak bişey yok. Bide bana ciddi olduğunu söylüyor gerçekten evlenmek istediğini bu ilişkiden beklentisinin evilik olduğunu artık yalnız yaşamak istemediğini aile kurmak istediğini belirtti. Bazen çok güven veriyor bana ama böyle davranınca beni mi kandırıyor acaba diye düşnmeden edemiyorum yani gerçekten bir şeyler hissetse benim kararıma saygı gösterirdi diye düşünüyorum çünkü rahatsız olduğumu ve bana yanlış geldiğini belirttim. Buluşmak istiyor ama bilemedim kendini kontrol edemeyen biri düzelir mi? bana hep böyle olmadığını son bir haftadır hormonlarının yüksek olduğunu söyledi. Öyle bir şey olabilir mi dönemsel? yani yüksekse hep yüksek olmaz mı?
Kızım anladığım kadarıyla sen buna biraz tutkunsun ama babası türkte olsa oranın kültüründe büyümüş tabiki babasından türk kültürüyle ilgili bişeyler kapmıştır. Ama inan orada bluğ çağında başlıyor s. kişmeler ve devam ediyor eğer biraz tipi yerinde biriyse sokağa çıktığı an İngilterede S. keceği birini bulur orası öyle e buraya geldi afedersin ama hem yabancı bir ortam ne oldu S. ki kaldı elinde mastürbasyona devam. Bence sen görüşmeye git bişey kaybetmezsin ama güzel ve etrafında insanların olduğu bi ortamda otur teferruatlıca görüş senden beklentilerini dobra dobra sor ailesini öğrenmeye çalış. Ve senin görüşlerini aktar nasıl bi ilişki istediğini söyle kabul ediyorum derse görüşmeye yine tedbirli olarak devam et. Bişey soracam sana senin ailen tutucu bi ailemi yoksa modern ilerigörüşlü bir ailemi. Şundan sordum ben senin baban olsam bu arkadaşından haberdar olmak isterdim ve bunu kendime bi hak olarak görürdüm.
Ailem çok tutucu aslında öyle sevgilim diye tanıştıramam işler ciddiye binerse o zaman tanıştırabilirim yani ailemin karşısına çıkaradığıma pişman etmiceğinden emin olmam gerek. Görüşmeyi de erteleyeceğim biraz ve zaten kalabalık bir yerde buluşurum çok fazla da kalmam sizin dediklerinizi dikkate alırım teşekkür ederim. Yani görüşmeden gerçek niyetini anlayamam cünkü sosyal medya aldatmaca gerçektende. ve şunu da demişti zina yapmak istemediğim için evlenmek istiyorum dedi yapmışmı bilemiyorum dinden çok kopuk biri gibi de değil ama sizin dediğiniz gibi bambaşka bir kültürde büyümüş ve annesi zaten yabancı o yüzden bilemem temkinli olmakta fayda var.
Zina yapmam demesi burda kaldığı sürede buranın örf ve adetlerini vede babasından öğrendiklerinden olabilir sen yinede temkinli yaklaş ondan sonra duruma bak ona göre karar ver.
Konuyu cinselliğe getirmeye çalışıyordur , seninle yatmak istiyordur. Sadece kendini kullandırmamaya dikkat , seninle yatıp seni bırakırsa üzülürsün.
1
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Ona söyledim kaç kere böyle konuşma diye ama devam ediyor eskiden böyle değildi sonra böyle oldu ya da kendini belli etti hiç buluşmadık internetten tanıştık ayırmali miyim sence sapık mi bu
İlişkide çoğu kişi cinsellik yaşamak ister. Ama taraflardan biri istemeyip diğeri sürekli istiyorsa sorun olur. Eğer bir şekilde seni ikna edip sonradan ayrılırsa hüngür hüngür ağlarsın. Sapık olup olmadığını bilemem ciddi düşünmüyor olabilir , senden yararlanmak istiyor olabilir , ya da ciddi düşünüyordur ama cinsellik de istiyordur. Bunu bir şekilde senin anlaman lazım. Ayrılıp ayrılmamak sana kalmış
Ciddi olduğunu söylüyor evlenelim diyor tam olarak istediğim gibi birisin ilk defa birine evlenelim dedim diyor gerçekten evlenmek istediğini belirtti yani aslında yalan gibi gelmedi okulu bitmiş çalışıyor artık yanında birini istiyor ama işte sorun şu ki çok istekli kendisi ama ben istemiyorum mesajda bile konuşmak istemiyorum çünkü yanlış bana göre söyledim ona da ama hâlâ bu kadar israrci olması rahatsız etti daha ilk sevgili olduğumuzda eğer beklentin cinsellikse olmaz bizden dedim hayır Dedi olur mu öyle şey öyle bir amacım yok dedi şu an boyle davranıyor olması soğuttu beni yani kendini kontrol edemiyorsa olmaz zaten
Şey diyo evlenelim falan ciddi ciddi seninle evlenmek istiyorum diyor tam olarak istediğim gibi birisin ilk defa birine evlenelim dedim diyor yalan mi söylüyor iyi görünmek için
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
gelmissin 25 lerine anlamıyomusun ne demek istedigini okadar safsan yapma bu işleri kulanırlar seni otur evinde kısmetini bekle
Ahahhahaha 17 yaşındayım evet libidosu yüksek anladım onu yani ne biliyim sevgili olduğumuz için mi bu rahatlığı yoksa sapık mi
sapık deyil ergen istekleri yogun dikkat et kazaya kurban gitme
O 22 yaşında ama ergen değil
ben de 39 yasındayım bana göre ergen
Kafayi bi korum Allahini sasirirsin de atesi duser o zaman 😄🤷🏻♀️
Ahahahah çok iyi
😄
sende istiyosan ne gibi bi problem olur sevgilisiniz işte
Ben istemiyorum söyledim ona da böyle konuşma diye tamam dedi sonra yine aynı davranmaya devam etti ayrılmalı miyim
ona olan duygularını etkileyecek kadar rahatsız olduysan ayrıl
Normal ne var bunda ateşle barut misali ne yapsın bu pandemide ateş başına vurmuş.
Ama en başta söyledim cinsellik bekleme diye tamam dedi o zaman tamam demesiydi istediği gibi birini bulsaydı
Kızım bu adam birz bayaı azgın vede bu tür şeyler ancak el ele tutuşmuşsundur ne bilim öpüşmüşsündür biraz cilveleşmişsindir iyice birbirinizi yüz yüze tanışmış birbirinize güvenmiş uzunca beraber takılmışsınız. günün birindede güzel bi ortamda eğlenip herkes evine gitmiş ozaman sana bunları atıp senin için yanıyorum falan derse bu çok normal derim ama ben gördümkü sanal alemden tanışıyosunuz bide hiç yüz yüze görüşmemişsiniz. Ayrıca senin yaşın daha 17 di tabi kanın kaynıyordur ergenlik çağındır sende bi sevgili edinmek hakkın. Şimdi bak burda ama diyorum iyi dinle bende senin yaşından geçtim kafamızda o zaman kavak yelleri esiyordu bu yaşlarda kız olsun erkek olsun çok yanlışa düşebilir benim analizime göre ister ingiliz ister ne olursa olsun erkek erkektir heleki ingliz onların kültürü bambaşka bluğa erdilermi başlarlar s. kişmeye onlar için hiç sorun yoktur bu durum ları ebevenleride bilir onlarda böyle bu ingilizde alıştığı yolda yürüyor hiç tuhafına gitmesin hırıstiyan alemi böyle onun için bu ingilizde seninle resmen s. kişmek istiyor. Sen istediğin kadar deki benbaştan söyledim cinsellik yaşamam diye. Kaba olcak ama sana bişey diyeyim dağdaki kakmış s. ki bi lafla engelleyemezsin. Beni bi büyük olrak dinlersen yol yakınken bu sevdadan vazgeç ben Londrada çok yaşadım o ingilizleride iyi bilirim. Yaşın daha genç ha efendim Türk erkeklerine güveneyimmi ordada çok dikkat et kurtlar sofrasına meze olup harcanma Dünya çok acimasızdır sabırla yavaş adımlarla ilerle kendine yazık etme çünkü anladığım kadarıyla cinselliğine önem verenbirisin tekrar yazık etme kendine o ingilizle ilişkini kes hüsran yaşama.
Öncelikle bu uzun yorumun için çok teşekkür ederim. Yarı ingiliz aslında babası türk orda doğup büyümüş bir kaç yıldır türkiye de yaşıyor. Müslüman yani zaten müslüman olmayan biriyle olmam dinimden çok kopuk biri değilim. Ve daha önce sevgilim olmadı ilk sevgilim sanaldan tanıştık ya başlarda çok kibar anlayışlı biriydi hala oyle ama son zamanlarda artık alışmış olmanın rahatlığımı dersin yoksa içindekini saklayamama mı dersin bilemedim yani hani başta belirtim cinsellik istemediğimi kızdı hatta beni ne sanıyorsun öyle biri falan değilim diye hani madem bir ilişkide olmazsa olmaz ise onun için başta o zaman hayır deseydi ben yoluma o yoluna giderdi. Şu an ona karşı bir şeyler hissediyorum bırakmakta istemiyorum ama red etmeme rağmen devam ederse bitirmekten başka yapcak bişey yok. Bide bana ciddi olduğunu söylüyor gerçekten evlenmek istediğini bu ilişkiden beklentisinin evilik olduğunu artık yalnız yaşamak istemediğini aile kurmak istediğini belirtti. Bazen çok güven veriyor bana ama böyle davranınca beni mi kandırıyor acaba diye düşnmeden edemiyorum yani gerçekten bir şeyler hissetse benim kararıma saygı gösterirdi diye düşünüyorum çünkü rahatsız olduğumu ve bana yanlış geldiğini belirttim. Buluşmak istiyor ama bilemedim kendini kontrol edemeyen biri düzelir mi? bana hep böyle olmadığını son bir haftadır hormonlarının yüksek olduğunu söyledi. Öyle bir şey olabilir mi dönemsel? yani yüksekse hep yüksek olmaz mı?
Kızım anladığım kadarıyla sen buna biraz tutkunsun ama babası türkte olsa oranın kültüründe büyümüş tabiki babasından türk kültürüyle ilgili bişeyler kapmıştır. Ama inan orada bluğ çağında başlıyor s. kişmeler ve devam ediyor eğer biraz tipi yerinde biriyse sokağa çıktığı an İngilterede S. keceği birini bulur orası öyle e buraya geldi afedersin ama hem yabancı bir ortam ne oldu S. ki kaldı elinde mastürbasyona devam. Bence sen görüşmeye git bişey kaybetmezsin ama güzel ve etrafında insanların olduğu bi ortamda otur teferruatlıca görüş senden beklentilerini dobra dobra sor ailesini öğrenmeye çalış. Ve senin görüşlerini aktar nasıl bi ilişki istediğini söyle kabul ediyorum derse görüşmeye yine tedbirli olarak devam et. Bişey soracam sana senin ailen tutucu bi ailemi yoksa modern ilerigörüşlü bir ailemi. Şundan sordum ben senin baban olsam bu arkadaşından haberdar olmak isterdim ve bunu kendime bi hak olarak görürdüm.
Ailem çok tutucu aslında öyle sevgilim diye tanıştıramam işler ciddiye binerse o zaman tanıştırabilirim yani ailemin karşısına çıkaradığıma pişman etmiceğinden emin olmam gerek. Görüşmeyi de erteleyeceğim biraz ve zaten kalabalık bir yerde buluşurum çok fazla da kalmam sizin dediklerinizi dikkate alırım teşekkür ederim. Yani görüşmeden gerçek niyetini anlayamam cünkü sosyal medya aldatmaca gerçektende. ve şunu da demişti zina yapmak istemediğim için evlenmek istiyorum dedi yapmışmı bilemiyorum dinden çok kopuk biri gibi de değil ama sizin dediğiniz gibi bambaşka bir kültürde büyümüş ve annesi zaten yabancı o yüzden bilemem temkinli olmakta fayda var.
Zina yapmam demesi burda kaldığı sürede buranın örf ve adetlerini vede babasından öğrendiklerinden olabilir sen yinede temkinli yaklaş ondan sonra duruma bak ona göre karar ver.
evet aynen öyle yapıcam duruma göre
Tamam kızım kendine dikkat et Allah gönlüne göre versin inşallah
Teşekkür ederim :)))
Konuyu cinselliğe getirmeye çalışıyordur , seninle yatmak istiyordur. Sadece kendini kullandırmamaya dikkat , seninle yatıp seni bırakırsa üzülürsün.
Ona söyledim kaç kere böyle konuşma diye ama devam ediyor eskiden böyle değildi sonra böyle oldu ya da kendini belli etti hiç buluşmadık internetten tanıştık ayırmali miyim sence sapık mi bu
İlişkide çoğu kişi cinsellik yaşamak ister. Ama taraflardan biri istemeyip diğeri sürekli istiyorsa sorun olur. Eğer bir şekilde seni ikna edip sonradan ayrılırsa hüngür hüngür ağlarsın. Sapık olup olmadığını bilemem ciddi düşünmüyor olabilir , senden yararlanmak istiyor olabilir , ya da ciddi düşünüyordur ama cinsellik de istiyordur. Bunu bir şekilde senin anlaman lazım. Ayrılıp ayrılmamak sana kalmış
Ciddi olduğunu söylüyor evlenelim diyor tam olarak istediğim gibi birisin ilk defa birine evlenelim dedim diyor gerçekten evlenmek istediğini belirtti yani aslında yalan gibi gelmedi okulu bitmiş çalışıyor artık yanında birini istiyor ama işte sorun şu ki çok istekli kendisi ama ben istemiyorum mesajda bile konuşmak istemiyorum çünkü yanlış bana göre söyledim ona da ama hâlâ bu kadar israrci olması rahatsız etti daha ilk sevgili olduğumuzda eğer beklentin cinsellikse olmaz bizden dedim hayır Dedi olur mu öyle şey öyle bir amacım yok dedi şu an boyle davranıyor olması soğuttu beni yani kendini kontrol edemiyorsa olmaz zaten
Yenhada yakalarsa affetmez onun başına vurmuş iyice 😄😄😄
Yanı sapık diyorsun
Belli ya az yüz versen seni götürür o 😄😄😄
Demek ki isteğini öyle ifade ediyor.
Söyledim ona öyle konuşma diye ama devam ediyor reel de ileri gider mi ayrilmali miyim
Ateşini yükselteceğim demiş sence ne anlama gelir?
azdırıcak ay kaç kaç kaç kız kaç
O an hormonları yüksektir demiştir yani reelde kendi kontrolünü sağlayamaz mi o zaman ayriliyim
O ana bağlı söylemler ve durum.
Kobrayi kaldirmissin artik kacari yok sokup zehirlicek seni
🤣🤣🤣🤣 itfaiye cagirsaydin
İtfaiye sonduremez onu 😊
@HeadSh0t her yorumda karşıma cikiyosun ya🤦🤣
Hadi ya ben hiç dikkat etmedim demekki çekiyorsun ben ne yapayım 😄😄😄
@HeadSh0t 🤦🤷
Ben bilemem artık 😄😄😄
Ahahhaha dedim ki o zaman su dökeyim yanma kdbsmbsms
İyi demişsin 🤣🤣🤣
Onu su felan kesmez ki 😄😄😄
mal mı bu ya seni azdırmaya çalışyor azma eline geçersin sonra
Zaten eline geçirirse elinden kimse elinden alamaz onu 😊😊😊
@HeadSh0t ne diyon ya fghoıfdj
Baksana durum çok kötü 😄😄😄
aa dur bi türkü vardı onun sözlerinden anasını ormana ormana kızınıda yorgana yorgana bittin kız kaç evden kaç kaç ljnpgjn
İlk defa duydum o türküyü senden 🤣🤣🤣🤣
@HeadSh0t neydi adı lan ömrümdü galiba grup eylülün türküsü mal kız kardeşim sevgili yaptığında sevinçten dinliyodu kpbnbgjgpğbnjkghnmhjgolp
Evet sen yanmıyor musun diyo bide eskiden böyle değildi bir haftadır bozdu hiç buluşmadık böyle olunca buluşmakta tereddütleyim ne yapmalıyım
öf adamı bitirmiş bu kız hiç yapmadınız mı ya adam alev almış yangın çıkcak ölmek istemiyom
Netten tanıştık hiç buluşmadık öyle bir şey istemiyorum zaten ileri gider mi ayrılmalı miyim
ayrıl sırf seks için istemiş seniiiii çabuk ayrıl hayatının ortasına şı.. ar gider
Adam yanıyor yanıyor alev almış bunun sonu belli 🤣🤣🤣
@HeadSh0t ayn mal mısın kızım ayrıl diyom sanaaa
Ya tamam istekli olabilirsin de bu kadar belli etme yani 🤣🤣🤣
Şey diyo evlenelim falan ciddi ciddi seninle evlenmek istiyorum diyor tam olarak istediğim gibi birisin ilk defa birine evlenelim dedim diyor yalan mi söylüyor iyi görünmek için
Ya evlenmek isteyebilir bunun nedeni seninle rahat rahat şey yapabilmek çünkü o senden aldı o enerjiyi şimdi seni kaybetmemek için bunları der yani 😊
@HeadSh0t bence senin kafa başka bir şeye çalışmıyor senin de ondan farkın yok
bruh laf soktu
Ben dediğine katılmıyorum çünkü öyle biri olsam bu zamana kadar yasamadigim şey kalmazdı ama sen herkesi öyle görüyorsan ona bişey diyemem
@HeadSh0t o da laf soktu heehh güzel güzel devam ama benim görüşümden uzak durun
@HeadSh0t ben diyorum ki rahatsız oluyorum sen diyorsun istekli olduğunu bu kadar da belli etme lafı nerden algıladığın çok belli
Ben senin için demedim onu o adam için dedim olayı sen yanlış anlamışsın tamamıyla
@HeadSh0t senden o enerjiyi almış dedin
Tamam onu dedim o enerjiyi sen vermesen bile o almış bı sekilde sen beni hep yanlış anlıyor sun ya
@HeadSh0t gidin lan görüşümden
Tamam gidiyorum ya kızma hemen 😄😄😄😄
Ahaha niyeti bozmus😂😂
Seni götürecek kız bu ormana
Orman ne aw
Sapik evet
Sapık bu bacım kaç
Abaza
Kaç kurtar kendini bu seni ilk fırsatta sik*r 😀
Hic buluşmadık rebelde ileri gider mi ayrıliyim o zaman sapıksa
Nizamiye önünü dikenli tellet gelme yavrum senide sikerler 😀 kaç kurtar bu şimdi marmara çırası gibi yanıyor 😀 yanıyorsun fuat abi 😀😀
Vizyonsuz sevgilin
Evet aw yanıyorum ne bide ingiliz bu
Aman kız kaçırma ingilizse evlenelim de kurtul tr'den
Ahahahha o evlenelim diyor ve evet tr den kurtulmak müq olurr
kaç kız o zaman
Ahahah kanka naptın ya sen kaç bu kadar istiyorsan
Valla alman-amerikalı bir hatun bulsam kaçıcam zaten yakışıklıyım da nasibim çıkmadı daha
Ahahahah hayret genelde rus ya da ukraynalı hatun isterler
Fiziki olarak beyaz tenli tercihim ama maddiyat şu an 1. sırada
O zaman sugar mummy kanka
olabilir olgun severim
Inş bulursun
eyvallah kanka londra'dan bir kız kanka bulda ayarla bana
Ahahahha olur kesme irtibatı buliyim bir kız sana kdvskvdkdbdn
Olur olur onu bir Tanrıça gibi hissetirebililirim
Ovv ona hiç bir kız hayir demez işte
Yani hakedene neden olmasın? Karşımdakini mutlu etmek, en büyük mutluluğum bekliyorum Tanrıçamı
https://www.youtube.com/watch?v=So7habCqdCw
bulursam heber ederim kanka :)))
haber*