Erkek arkadaşım sürekli yanıyorum diyip bunu atıyor 🥵 sapık mi yoksa sevgililer arasında normal mi?

daha önce hiç sevgilim olmadi o yüzden yok isircam yok opcem ateşini yükseltcem diyip duruyor ne yapmalıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
:((
Erkek arkadaşım sürekli yanıyorum diyip bunu atıyor 🥵 sapık mi yoksa sevgililer arasında normal mi?
Cevapla