9 aylık evliyim komşularım bende yaşça biraz buyuk olanlara saygısızlık etmemek için küçüklüğümu yapıyorum ama?

Bı tane komşum var benden 6 yaş falan büyük. Erken evlenmiş 3 tane çocuğu var kayınvalidemle arası baya iyi geçen gorumcemde çağırdı hepberaber evine orda beni rahatsız eden bazı hareketleri oldu. Yok neymiş o kayinvalidesinin ailesine ne olursa olsun surat asmasmiş. O onun ailesiymis. Yok neymiş ah benim hayinvalideme gelin olsaymis ne güzel olurmus. Bunu söylerken senin eşin için demiyorum yanlış anlama diye açıklama ve yapıyor yok neymiş ben çok tatlis tatlis kilo almışım dayanamadım senin boyun çok kisaya sende daha çok abes duruyor dedim 😁 hep yanyana gelindiginde Allah'ım hep böyle kendi güzel özelliklerini anlatıp kendini bı ovdurme çabası ona göre herkes onu kıskanıyor. yok öyle yok böyle. Bilmiyorum benmj çok abartiyorum ama sustukça bu benim tepeme cikacak ve niyetini beni ezme olduğunu düşünmeye başladım artık en nefret ettiğim insan tipi güler yüzle aşağılayan. Halbuki kendi ailesini öyle bı anlatirki eşini sanırsınız off ne kadar mükemmel bı insan bı gördüm abiyi kara kuru bişey kesinlikle dış görünüşünü kucumsemiyorum ama anlattığı kadar değil ben eziklik psikolojisiyle bunları yaptığını düşünüyorum abartiyomuyim sizce?
9 aylık evliyim komşularım bende yaşça biraz buyuk olanlara saygısızlık etmemek için küçüklüğümu yapıyorum ama?
Cevapla