Yani flörtüme 300 350lira civarı tişört bakıyorum sizce hangi marka alayım?

Beymen
Lacoste
Les Benjamins
Tommy H.
The north Face

Benim aklıma gelen seçenekler. Sizce?
Güncellemeler
+1 yıl
Karşı tarafında benim de maddi durumum iyi doğum günü hediyesi olarak alacağım 300 iyi bir fiyat. Neden rişört olmasına takıldınız? Zevklerini pek bilmiyorum o yüzden klasik olsun istiyorum sadece
Güncellemeler
+1 yıl
http s://www. morhipo. com/cs0002-columbia-t-shirt/23901373/detay

http s://www. morhipo. com/columbia-t-shirt/28866321/detay

http s://www. morhipo. com/columbia-t-shirt/28866375/detay

Pekala biraz daha düşürdüm bunlardan hangisi?
Yani flörtüme 300 350lira civarı tişört bakıyorum sizce hangi marka alayım?
Cevapla