Güncellemeler
+1 yıl
Karşı tarafında benim de maddi durumum iyi doğum günü hediyesi olarak alacağım 300 iyi bir fiyat. Neden rişört olmasına takıldınız? Zevklerini pek bilmiyorum o yüzden klasik olsun istiyorum sadece
Güncellemeler
+1 yıl
http s://www. morhipo. com/cs0002-columbia-t-shirt/23901373/detay
http s://www. morhipo. com/columbia-t-shirt/28866321/detay
http s://www. morhipo. com/columbia-t-shirt/28866375/detay
Pekala biraz daha düşürdüm bunlardan hangisi?
http s://www. morhipo. com/columbia-t-shirt/28866321/detay
http s://www. morhipo. com/columbia-t-shirt/28866375/detay
Pekala biraz daha düşürdüm bunlardan hangisi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Niye pahalı bir şey alıyorsun ki, git bit pazarına beğen al. İlla alacaksan da dağ tarzı seviyorsa TheNorthface yok spor seviyorsa Lacoste.
Pahalı değil ki uygun hediye için fiyat
İmkanın varsa al tabi güzel, ama ilişkin şimdiden maddiyata dönüşmesin.
Karşı tarafında maddi durumu iyi sıkınto yok
Al o zaman, bekleme. Lacoste de güzel tişörtler var.
Bir tişört için çok fazla ve mantıksız bir ücret...
E ne alayım pazardan mı ahahah
Boynerden breshkadan falan al 50 60 tl hep..
Ne iş yapıyorsun ki fabrikatörün kızı misin yoksa🤔
Ne alaka
bence flörtüne 300-350 liralık tişört alma bacım dkdkdkdkc
Banada bı tane alsana güç öyle pahalı tişörtün yok
Fazla açılmadan iş yap sonra o pişman olma...
Uygun işte
300₺ uygun mu kız? Çıldırmışsın sen...
Makul tabiki hediye diyoruz
Buna değiyor mu gerçekten
Merdeyse hiç tanımıyorım bile :D akdmfk
Cidden mi 🙄
Evet 1hafta oldu
Guess al
Linlklerden hangisi iyi peki
Abi 300 TL ye tişört ne bileyim ya
E kaliteliler?
Ya 50 ye aldığım tişörtü 3 yıldır giyerim. Her yıl trend değişiyor zaten
CSC Basic Kısa Kollu Erkek T-shirt
Bu naaıl
O tutarlara ben şahsen karşıyım. Bu israf bence
Bershka, Zara