Bir insana değersiz hissettirmek çok kötü bir şey değil mi?

Bir mesajı çok görüyorlar. Telefonları sürekli elinde. Ben artık olumsuz da olsa bir mesaj bekliyodum. Bunu açıklamak karşındakina verdiğin değerdir. Hiç birşey yazmamak çok kalp kırıcı. Gece Allah’ a gönlümdeki sıkıntıyı al diye diye uyudum. Bir insana değersiz hissettirmek çok kötü bişey değil mi. Bunu neden yapıyorsunuz. İstemediğinizi bile söyleseniz o insana değer verip bunu açıklamış olursunuz. Lütfen karşınızdakini kırdığınızı onun da üzülebileceğini düşünün arkadaşlar. Sevmek veya sevilmek değil değersizlik hissi çok zor
Bir insana değersiz hissettirmek çok kötü bir şey değil mi?
Cevapla