Mesajlaştığım kişiyle yüz yüze geldiğimde çok utanıyorum, benden soğur mu?

Arkadaşlar mesajlaşırken konuştuğum kişilere çok tatlı cilveli çok sevimli geliyorum hatta baya yani bayılıyorlar bana fakat yüzyüze gelince çok utandığım için öyle olmuyorum odun gibi oluyorum karşınızda böyle bir insan olsa soğur musunuz?
Mesajlaştığım kişiyle yüz yüze geldiğimde çok utanıyorum, benden soğur mu?
Cevapla