Yani evet hayatta burdan birine aşık olamam imkansız diyen beeeeenn salak gibi aşık oldum😢gerçekten aklımı kaybettim galiba
Nys hadi bana Allah akıl fikir versin deyin😒
Nys hadi bana Allah akıl fikir versin deyin😒
Sanalda aşk yaşanmamalı.. Burdaki erkeklerin geneli kadınlardan maddesel olarak faydalanmak istiyor..
Özellikle de sanal da yaşanıyor, çünkü kimse kimseyi tanımadığı için insanlar olabildiğince rahat..
Sanal ortamdan kimse kimseyi yeterince tanımıyor..
Sanal da aşk yaşanmamalı..
Aşk sandığımız duygunun adı da aşk değil zaten, kişi kendini kandırıyor..
Vazgeç aşk sandığın bu duygu karmaşasından ve kimsenin oyuncağı olma
Sanaldan birisine nasıl aşık olabiliyorsunuz aklım almıyor.
Hani aşık olmak benim için farklı bir olay, ya siz aşık olmak gerçekten nedir bilmiyorsunuz , ya da ben. Allah akıl fikir versin.
Allah akıl fikir vermiş herkese zaten de , kullanmasını bilmeliyiz. Şekil A mesela :d Reelde bile aşkların yarım yaşandığı bir dönemde kaldı ki burda :d Maalesef saftirik kızlar var olduğu sürece bu ülkede gönül hırsızlığı asla son bulmaz :d
Sanaldan özellikle bu siteden birine aşık olma fikri hiç benlik değil. Tamam bazı özelliklerine etkilendiğim kızlar oldu hatta bunların telefon numaralarıda var ama hepsi arkadaşlıktan öteye gidemez benim için.
Cevap
51Cevap
Allah herşeyi hayırlısı etsin gadası. Aşık olmak kötü birşey değildir.
:)
@Oluroluryeriz ahahhahahahahhahahahahahaha😂😂😂
Ponçikim Hayırdır yine bu aşık olduğun kişi kim hiç anlatmıyorsun da yani 💖💖💖🥰🥰
Haha çok gizli eğer flörtleşirsek söylerim😜
Söyle tabii ki yani Kankacığım aramızda artık Sırrın lafı mı olur ama sana şu kadar söyleyeyim Her şey bir yana gerçekten yakışır sana Sana diyorum sen Yakışır ponçikim 💖💖💖
Saol amaaaaaa daha belli değil olursa ilk sana söylicemmm❤😜
Tabiki ilk ben 🤪🤪😍😍
Biliyor musun bende öyle demiştim ama iki aya yaklaşık süredir buradan birine aşık oldum
Kötü bi his ama😢
Ben açıldım red etti🥺😢
Ama yinede çok seviyorum 🤩🤩😃😂
Offf bu daha da berbat biliyo musun benim ki de başkasından hoşlanıyormuş stalklarken öğrendim😢
Yinede pes etmek yok
Burdakiler fake be kizlar burdakilere asik olmayin derim ☺
Hepsi değil yaa
Benimki gerçek
O çok yakışıklı bulduğun çocuk mu yoksa?
Daha 18 sin ve sanırım biraz fazla hizlisin. Acele etme..
Yok yok o koreli zaten o sadece idolüm sadece hoşlantı diyelim
Burdan biri
Hee yok be o değil o fake zaten😃
Tabii ki hemen✌
Biri daha saplar kulübünden ayrıldı bugün... Helvayi kim kavuruyor 😄
Aahah daha belli değil
Yaa biliyordum işte sonunda itiraf ettin😏 Bende seni seviyorum pikaçuu🤭
Yiaaa❤❤
İyi düşürmüş seni çenesi güçlü işi bilen biri ellam
O bilmiyor bile😢
Himm Allah mutlu mesut etsin olucak sa ama tedbirli ol aslında sana bu şunu yap demiyecegim sen biliyorsun knk ama uyanık ol sen yinede bu pllartformda duygun değil kalbini öne koymalisn😉👍
Biliyorum knk ama inan bana gerçekten çok iyi birisi çok kibar nası diyeyim hayallerimin erkeği ama hem siteden birinden hoşlanıyormuş hem de benim okulum var daha yani imkansız gibi görünüyor
Gerçek aşk imkansızlıklari yeniyor bende şu an senin gibi düşünüyorum okul falan filan ama biliyorum ki gercek aşk imkansızlık ortada bırakmaz nasip diyelim sen yeterki gerçekçi olduğuna bak biliyorsun bu plartformu herkes kafasına ne estiyse ben sana inanıyorum 😉👍
Yiaaa canım benim iyi ki varsın❤❤
Sende☺️
Dokunmadan gozlerinin icine bakmadan ne aski ablasi?
Ahahahahha hoslantı diyelim abisi😃
Tamam amcasü😃
Ne diyosun dayısı😃
Ahha yok bea bilmiyor hem hoşlandığı birisi varmış dedesi😃
Yani anlamamıştır inşallah kayınçosu😃
İstemiyorum aşkımı içimde yaşıcam ben imkansız gibi görünüyor zaten kayinpederi😃
Bu arada beni takip bile etmiyor biraderi😃
Ben ediyorum zatn velisi😃
Saoll ögretmeni😃
Arsız derken?🤨
Peki hocası😃
tanrı aklına mukayet olsun (amerikan dublajı çuk iyi yaparım o sesle okuyuverin)
Hayırlısı, belki de mutlu ve huzurlu bir aşk olacak. İnşallah olur.
Ay kıyamam sana canım sjsjsjsj öyle büyük konuşmasaydın keşke
18 yaşındaki ablamız demekli dikkat et evli çıkarsa eşine seni üvey kızı diye tanıtabilir
Hayırlı olsun ben de yaktım ama sanırım gemileri yakıcaz bu gidişle...
Ya siz aşkı ne sanıyonuz. Cinsiyetinden bile emin olamaz kimse burdan birinin. Kaç yaşında evli mi bekar mı vs.
Tanışıp sevgili olmuş seviştik 2 yıl çıktık sonra numarasına ulaşamadım gitti
Aşkta akıl fikir aranmaz
Böyle bişey olamaz çünkü ablam yok bu arada sana Allah akıl fikir versin
Yeni eniştemiz mi oluyor yoksa bacımsu ahsjldjlak
Yeni derken🙄
Buradan başka eniştelerim de var o yüzden dedim🤠
Peki😏
Allah herkesin gönlüne göre versin
Amin
Huuu eunwoo fani buldum hobala halaya
Kocam o😃
Ama sitede çok anti var dikkat et😃
ooooo sorma sorma kimlerle uğraştım ben hepsi kız gibi diyor mk çocukları
Ağızlarının payını verdim sonra da engel yedim😃
Aahah daha belli değil kuzum olursa söylerim merak etme😃
Kimmiş kız o, tanıyor muyuz biz. d
Ahha bilmem tanımıyor musunuz😜
Soru troll değilse kim olduğunu süle 🤪
Yani daha belli değil olursa sülerimmmm
Hayırlı olsun kim o şanslı
Çok gizli söylemem
Hım açıldım mı
Hayırlısı olsun Barbie bebeeeem😂😂♥️
Hayırlı olsun. Allah akıl fikir versin.
O dediğin kişi mi balım😂💖💖
Büyük konuşmamak lazımmış işte 😂
Allah akıl fikir versin
Düzgün biriyse demem ?
Tamam diyelim bari.
Allah akıl fikir versin
Tabikide versin akıl-fikir bura sanal mecraa
Derim
Kimmiş bu şanslı delikanlı :D
Zeus akıl fikir versin
Canım ablam çok duygulandım mutlu ol ablacim
Olunabilir ne var bunda...
Allah akil fikir versin
Mesaj at söyle aşık olduğunu her kimse bu
Allah akıl fikir versin. Çıldırmış olmalısın
Oluyor öyle ya 😊 Allah akıl fikir versin 😂
Allah akıl fikir versin
Allah rahmet eylesin.
Allah Sana Akıl Fikir Versin Kardeşim
Allah acil şifalar versin 😂
Allah akıl fikir versin
Kim kanka söyle etiket atim
Tanımıyorum seni
Aşık oldun madem bana atla kollarıma
Sana olduğunu nerden çıkardın be
Benden başka aşık olunacak biri yok burada yavrum
Yaw heeheh
Izmirde misin
Yavaş hanımefendi 😂
Sebeb😢
Bakın görüşmeden ilişki olmaz bunu unutmayın 😊
Sadece hoşlantı zaten
Dediğim gibi görüşme ayarlayınız
shshsh ablaa sakın ol
Niye diyeyim ki sevmek Senin de hakkın
bir an önce vazgeç..
Sebebbbb
üzülmeni istemem..
Allah kurtarsın
Kim o kim 😏
Umarim karsiliklidir
Amin abla
abla mı
Unut gitsin abla
bir şey olmaz
Mutlu ol isterim
Fake degilse neden olmasin?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?