Erkek aekadaşım her şeyi karşılık bekleyerek yapıyor bu normal mi?

Henüz iki aylık sevgiliyiz. Sevgilimle uzak mesafe ilişkimiz var. Doğum günlerimiz arasında 10 gün var ve bana hediyelerimi önceden yolladı. Erkek arkadaşım ben sana hediyelerini yolladım sen de hediyelerini görelim dedi. Ona almam için bazı hediyeleri imalarda bulundu ve bulamadığım için onları alamadım başka hediyeler aldım. Hediyelerim kargodan kaynaklı geç gitti ve bunu belirtmeme rağmen beni suçlamaya çalıştı hediyem eline ulaştığında beğenmedi gibi konuştu ve aslında daha farklı güzel birşey beklerdim dedi ( ki üstüne çok düşünerek hediye hazırladım ve en az onun kadar özendim para harcadım benim için hediyenin büyüklüğü küçüklüğü değil beni düşünerek yapması ve sevdiğimden gelmesi) sizce erkek arkadaşımın bu yaptığı normal mi
Erkek aekadaşım her şeyi karşılık bekleyerek yapıyor bu normal mi?
Cevapla