Aşk acısı geçer mi? bıraktığı kırgınlık, yaşattığı travmalar unutulur mu?

Erkek arkadaşımla iki senelik ilişkimizi bitirdik. Çok fedakarlıklar yaptım çok hatasını görmezden geldim. Hep evlilikten korkuyor diye ona baskı yapmamaya çalıştım. Ama en sonunda sen benim için ne yaptın ki? Oldu. O kadar zoruma gidiyor ki yaşananlar , bir kişi için değer mi diyeceksiniz haklısızda. Ancak kadınlık gururum o kadar kırıldı ki , nasıl yaşadığımız onca şeyi arkada bırakabilir, nasıl bana bir gün bir başkasının dokunmasını göze alabilir bilmiyorum. Canım çok yanıyor arkadaşlar. Bu kalp kırgınşığı ömür boyu unutamayacağım kadar derin izler bıraktı...
Aşk acısı geçer mi? bıraktığı kırgınlık, yaşattığı travmalar unutulur mu?
Cevapla