Güzel bir kızım, benim de mi sonum mutsuz olacak, çok mutsuzum nolur detaya bakın soruyu anlarsiniz?

Lütfen okuyun, çok mutsuzum. Kendimi övmüyorum övme amacım olsa soruyu gizliden sormam. Herkesin çok güzel dediği bir kızım Hülya Avşar a benzetirler hatta beni. Yeşil gözlüyüm, bazen de mavi oluyor gözlerim, beyaz tenliyim, çok abartılı olmasa da balık etliyim vücudum fiziğim güzel, yasitlarimdan büyük duruyorum biraz ve büyüklerim hep yüzünde bir nur var maşallah der. Temiz yüzlü derler bir de. Üniversiteye geçince kapandim açıkken de çok beğenilen bir kızdım kapanınca erkekler daha çok pesimden koşmaya başladı, istemeye gelen oldu, babamin sopayla kovaladığı bile oldu😂 edebiyat hocam bile beni gizliden beğeniyormus okulda dedikodumuz çıkmıştı. Kızlar da benden nefret ederdi ortaokul, lise hayatım boyunca hep sessiz sakinim kimseye zararım yoktu sadece derslerime çalışır bir arkadaşım ile konuşurdum ama ona rağmen cok teklif alirdim ve derslerim iyiydi sinif birincisiydim kızlarin hepsi gıcık davranırdi yüzüme güler arkamdan dedikodumu yapardı. Annemin gençliğine benzetiyorlar beni annem benden de güzelmiş çok peşinden koşan olmuş köyde yaşıyorlarmis ya nasil desem destansi güzellik mi diyoruz 😂çok cok güzelmiş, hatta savcı bir adam annemi görmüş aşık olmuş peşinden çok koşmuş kiz kuzenlerine haber yollamış evlenelim diye defalarca kuzenleri kıskançlıktan haber vermemiş ( köyde yaşadıkları için kurtuluş savcı adam ve annem kurtulacak hayatını yaşayacak diye kudurmuslar) tanii annemin nu savci adamdan evlendikten sonra haberi olmus baya aglamis. Annem bekarken hic bir erkeğin teklifini kabul etmemiş daha sonra kendisinden tam 15 yas büyük, kimsenin yanına yakistirmadigi çirkin bir erkek olarak görülen babam ile evlenmiş yüzü bir kere bile gülmedi babam muhasebeci ve ailesi cidden geri kafalı geçenlerde o kuzenlerini arayıp savcı adsm bana aşık oldu engellediniz diye ağladı hatta. Şimdi kendime bakıyorum bende kimseyi kabul etmiyorum ama yanlış mi yapıyorum bilmiyorum. Taliplerime bakıyorum çoğu mu muhasebeci olur anlamıyorum hepsi geri kafali aklı sadece cinsellge çalışan benden büyük kişiler de var aralarında midem bulanıyor. Lisede de herkesin teklifini red ettim sadece bir kisi ile görüşmek istedim o da çok çirkindi kimse yakıştırmadi hic de mutlu olmadim onunla konuşunca. Güzel kızlarin kaderi hep kötü mu olur? Mutsuzum arkadaşlar mutsuzum evlenme yasim geldi neredeyse hhep geari kafalı erkekler çıkıyor karşıma
Güzel bir kızım, benim de mi sonum mutsuz olacak, çok mutsuzum nolur detaya bakın soruyu anlarsiniz?
Cevapla