Hiç sevgilim olmadığını söylediğimde neden herkes çok şanslısın diyor?

26 yaşındayım ve hiç sevgilimin olmamış olmasına üzüntü duyduğumda herkes çok şanslısın diyor. Neden yani yeni bir teselli yöntemi mi bu?
Hiç sevgilim olmadığını söylediğimde neden herkes çok şanslısın diyor?
Cevapla