Çok seviyorum onu ama söyleyemiyorum yorum yaparsanız çok sevinirim?

Arkadaşlar çok kısaca anlatacam lisede tanıştık ben onu arkadaş gözüyle bakıyordum başta sonra hislerim oldu onun da bana hisleri varmış beş aydır sonra bana açıldı hislerimiz karşılıklı olduğu halde ben ona seni seviyorum diyemedim çünkü sapığım vardı psikopattı ona bir şey yapar diye korkmuştum ( sapığım artık yok kurtuldum ) sonra bana inat bi kızla konuştu sonra o kızla yıllarca beraberdi bende geçen yaz bilmeden ona hislerimi söyledim meğersem o kızla hala sevgiliymiş.. ama ayrılmış ama sanırım şu an çünkü doğum günü fotoğrafında o kız yoktu. Beni gerçekren çok güzel seviyordu her yaptığımız her anımız ezberimde geceleri bazen ağlıyorum bazen anılar aklıma geliyor gülüyorum onu çok özledim... Ne yapmam gerekiyor?
Çok seviyorum onu ama söyleyemiyorum yorum yaparsanız çok sevinirim?
Cevapla