Onunda hisleri var hislerimiz karşılıklı fakat onun utangaçlığı derken ikimizde açılamıyoruz ; bende bi anlık cesaretle ilk adımı atmak istiyorum, istoyorumda nasil olacak o ilk adım ve cesaret : )
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel yapmalıyım sanırım ; daha bi taniskligmiz yok nmr insta hesabini bilmiyorum ama uzun süredir surekli görüyorum bakışıyoruz oyle 🙃
Aşık olduğum biri var ama ondan çok utanıyorum ona nasıl açılabilirim?
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
3
Cevap
6
Cevap
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Karsilikliysa super bu zamanda ya benim sevdigim beni sevmiyor ya da beni seveni de ben sevmiyom yani karsilikli ask cok nadir olan bisey bu zamanda ya sanslisin ya da allahin sevdigi kulu cesaretli olabilirseniz cok buyuk mutluluklar sizi bekliyor olacak
Güzellik göreceli geçici bence bilemiyorum o kadar yakışıklıda degil sadece bana bakmasına bakışlarına gözlerine aşık oldum maskeden dolayı yüzünün tamamını görmemiştim ilk gördüğümde sonradan gördüm
Sen gozlerine olmussun o zmn zamanla zaten en yakisikli gibi gelmistir simdi demekki herkezin bi hsyslindeki biri vardir o cimis karsina ya da seytan tuyu vsrdir adamda😊
Cok şey hissetettim nasil anlatacağımı bile bilmiyorum çok farklı duygular besledim o an sanki dünyada ondan başka kimse yokmuş gibi oldu sadece bana ait olmasını istedim
O hastanede calisyor bende çalışmıyorum bi calisma hayatim olmadığı için pek dışarı çıkamıyorum ondan ama birbirimizi görünce o heycan ilk gibi aynı oluyor
Surekli bahanelerle gidiyorum hic işim düşmüyor ki oraya bazen kendimi hasta olarak gösterip gidiyorum ama hic onun kendi hastası olarak denk gelmedi bu sefer yapacam onun hastası olarak gidicem 😅🙃🙃
Onu haftasından bile kıskanıyorum bi ara bi hasta gelmişti oaraya nasil kıskandım nasil kiskandim ben bile bilmiyirum kizin saçını başını yolmamak için kendimi zor tuttum
Evet ayn öyle aslinda çok sık sık görüşmediğimiz için yoksa çoktan acilmisti hani bide hastene ortamında nasıl acilabilir oda biraz zor hasta doktor ilişkisi dışına çıkmak gibi bi şey oluyor
Cok guzelsin be keske bende asik olabilsem olabilirmi'yi m sence😏😏
0
7 Yorumla
Cevap sahibi
+1 yıl
Yasi 23 kimse beni sevmiyor artik dayanmiyorum ben sevip sevilmeyi hak etmiyomuyum niye hic kimse cikmiyo diye soruyorum kendime boyle sorulari goruncr bi acayip oluyom
Kardeşim rahatsızlandı acile götürdük ilk orda karşılaştık, etkilneme oldu işte sonra her karşılamamizda çok farklı duygular besledik ki ben çok farklı şeyler hissediyorum oda öyle kesin 🙃böyle gördük
Yaa onu görünce başka biri oluyorum resmen donuyorum heycandan ne yaptığımı şaşırıyorum dilim tutuluyor nefesim ağzımda atiyor bütün sözcükleri unutuyorum adeta ona oylece dalıyorum ve hiç çıkmıyorum ☹ oda aynı hisleri yaşıyor...
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Karsilikliysa super bu zamanda ya benim sevdigim beni sevmiyor ya da beni seveni de ben sevmiyom yani karsilikli ask cok nadir olan bisey bu zamanda ya sanslisin ya da allahin sevdigi kulu cesaretli olabilirseniz cok buyuk mutluluklar sizi bekliyor olacak
Yani cesaret biraz benlik değil
Bu kadar heycan yapmasam onun karsinda belki coktan açılmıştım
Anladim bu en guzel zamanlar ama dim ak cok baska bisey o kisi cok ozel oluyor
Yaa teşekkür ederim 🙃çok özel hemde kimseyle paylaşmak istemiyorum onu
Gercekten 21 ysindamisin bu yastami asik oldun
19 yaşındayım ama 20ye cok kalmadı
Evet ilk defa aşık oluyorum bu çok normal bi şey
Yo yorumda gordumde doktora asik oldum diye yani doktorsa baya yas farki vardir aranizda
Yok o 25/28 arası cok fazla bi yaşı yok 😇
Anladim yani simdi sen hastaneye falanmi gidiyon hep bakisma falan demissin nasil oluyorki
Evet hastanede hep oluyor bakışmalar felan kendisi acil doktoru bu arada
Ne kadar zamandir byle uzunmu 😊
6 ay oldu
Aslında o ilk bakarak dikkat çekti surekli bakınca bende kendimi karşı koyamayip baktim
Him ondanda varmj heycan falan yani birde nesine bu ksdar asik oldunki
Evet var ondada heycan 🙃 bi ara yakınlaşmayı çalıştı bi farklı hissettim, valla bakışlarına ilk aşık oldum baktığı gibi aşık etti bende anlamadım 🤷♀️
Yakisikli adam demekki😊
Güzellik göreceli geçici bence bilemiyorum o kadar yakışıklıda degil sadece bana bakmasına bakışlarına gözlerine aşık oldum maskeden dolayı yüzünün tamamını görmemiştim ilk gördüğümde sonradan gördüm
Sen gozlerine olmussun o zmn zamanla zaten en yakisikli gibi gelmistir simdi demekki herkezin bi hsyslindeki biri vardir o cimis karsina ya da seytan tuyu vsrdir adamda😊
Muhabbetiniz var mı peki onun davranislari nasil efendi mi boyle yoksa tersimi efendi cekingen biriyse kaybetme
Efendi utangaç çok çekingen biri hic muhabbetimiz yok bi merwbagimiz bile yok ama tanımadan aşık oldum ☹🥺
Cok buyuk bosey tanimadan ask vay be maskesini cikarinca ilk gordugunde nssildi peki😊😊
Ama gözden sonra tüm yüzü gördüm
Gene aynı değişen bi şey yok coktan yanmışım bile ona ☹
Nr hissettin kim bilir o anda😊
Cok şey hissetettim nasil anlatacağımı bile bilmiyorum çok farklı duygular besledim o an sanki dünyada ondan başka kimse yokmuş gibi oldu sadece bana ait olmasını istedim
Smdi snd bos durmiycan bir seyler yapman sart asik et bagla kendine bi sekilde sana ait olmasini istiyorsan bunu butun kadinlar yapiyor😊
Oda aynı duyguları hiseedoyor eminim oda istoyor ama bende o cesaret yok bu ilk oldugu içinde ne yapacağımı hic bilemiyirum
Hissediyor olabilir sen daha da cogalt hislerini iste taktik falan
İşte hiç bir şey bilmiyorum 🥺😒
Anladim iste ilgi ver cek faln boyle seyler mesela gorusme nasil sen heo hastsneyemi gidiyon
Bende çok çekingen ve utangaç biriyim inşallah bu söylediklerini yapabilirim
Anladim ins iyi olur sey djycem bu adamin senden hoslandigina nasil eminsin peki asik oldugun icin anlam cikarmiyosun dimi
Yaa sürekli bakmalar yakınlaşma çabaları dalıp dalıp gitmeler hatasıyla bi uğraşırken gözünün bana kayması bunlar sence anlam çıkarmak mi? 🙃
Pardon hastasıyla olacakti
Yani temas varsa bitmistir olay mesela bi yerine dokunmaya calisir bide gozler zaten
Yaa dokunmadı ama bi ara yakınlaşti orda kesin dokunmadı istedi ama insan içinde yapamadi
Him anladim 😊
Yazılım hatalarını görmezden gel 🙃
Hic sorun degil emin ol😊😊
Pekela 🙃 işte böyle oldu ona aşık olma serüvenim😊
Ne sıksıkla goruyorsun onu peki
Çok görmüyorum aslinda
Neden peki
O hastanede calisyor bende çalışmıyorum bi calisma hayatim olmadığı için pek dışarı çıkamıyorum ondan ama birbirimizi görünce o heycan ilk gibi aynı oluyor
Anladim sen bi bahaneyle gidiyn kesin acile degilmi😊😊😁
Surekli bahanelerle gidiyorum hic işim düşmüyor ki oraya bazen kendimi hasta olarak gösterip gidiyorum ama hic onun kendi hastası olarak denk gelmedi bu sefer yapacam onun hastası olarak gidicem 😅🙃🙃
Anladim guzel olur valla
Ayn 😅🙃
😊😊😊
Onu haftasından bile kıskanıyorum bi ara bi hasta gelmişti oaraya nasil kıskandım nasil kiskandim ben bile bilmiyirum kizin saçını başını yolmamak için kendimi zor tuttum
Vay be 😂😂
Pardon hastasından bile olacakti 🙃
Aşırı kıskanç biriyim 😅🤦♀️
Hmm anladim burcun ne kendini guzel buluyormusun ona karsi peki normalde nasil birisinki
Terazi burcuyum; ona karşı utangaç biriyim daha çok , onu görünce çok fazla gülen biri değilim sessizlesiyorum
He ne yapicagini bilmiyon anladim
Ayn hic bilmiyorum
E ne yapmayi dusunuyon peki ne zamn gidicen simdi bidaha acile
Ama şu utangaçlığı bi geçsem ona bi açılsam başkan biri olacam
Bi kaç gün sonra gidicem şansıma ordaysa bi şey planlarım artık
Bence o nun acilmsini bekle neden oyle yapmiyorsun
İlk adımı erkek atacak diye bi kural yok ama bi yandanda onun açılmasını beklediğim için bi şey yapmıyorum 🙃
Dogru yani birde bu zamana kadar hoc mi acilmaya calismadi ne bileyim sonucta oda hoslaniyor dedin illaki ufakta olsa atmaya calismistir bence
Evet ayn öyle aslinda çok sık sık görüşmediğimiz için yoksa çoktan acilmisti hani bide hastene ortamında nasıl acilabilir oda biraz zor hasta doktor ilişkisi dışına çıkmak gibi bi şey oluyor
Anladim
Disardada pek fazla görüşemiyoruz oyle
Neden
Henüz bi tanisikligmiz yok heme yaşadığım yer cok kucuk bi yer hemen laf ediyorlar 😒😒🤦♀️
Anladn
M
Cok guzelsin be keske bende asik olabilsem olabilirmi'yi m sence😏😏
Yasi 23 kimse beni sevmiyor artik dayanmiyorum ben sevip sevilmeyi hak etmiyomuyum niye hic kimse cikmiyo diye soruyorum kendime boyle sorulari goruncr bi acayip oluyom
Ama ilk defa aşık oluyorum ilk aşık olduğum kişi bu sende bi gun aşık olacaksın yeterki kalbin hep böyle güzel kalsin 💕🌸
Ilk defami cok utangacsindir o zmn vede bir tane bile sevgilin olmadimi
Hayır hiç olmadı bu ilk 🙃
Nasil gordunuz ya birbirinizi ilk mesela cok guselmis
Kardeşim rahatsızlandı acile götürdük ilk orda karşılaştık, etkilneme oldu işte sonra her karşılamamizda çok farklı duygular besledik ki ben çok farklı şeyler hissediyorum oda öyle kesin 🙃böyle gördük
Kendisi acil doktoru 🙃
Bir şekilde iletişime geç iştez adım atmaktan zarar gelmez.
Geçebilirsem derin bi nefes alacam sanirim 😅🙃🙃
Geç gitsin bee😂
Gaz veriyorsun 😅 yarına yeterse bu veridign gaz ilk işim seni seviyorum olacak 😂
Amaan dur yavaş😀 sadece ufak bir adım dedik yaaa😂
Tm tm ufak bi adım ufak bi adim aklimda tuttum 😅😇😇
Onu gorunce gulumse o. Gectikden sonra arkana bak pas verdgini anlasin ))
Yaa onu görünce başka biri oluyorum resmen donuyorum heycandan ne yaptığımı şaşırıyorum dilim tutuluyor nefesim ağzımda atiyor bütün sözcükleri unutuyorum adeta ona oylece dalıyorum ve hiç çıkmıyorum ☹ oda aynı hisleri yaşıyor...
Yagmurda islanir gbi siril siklam ask olmusun ☺️
Baya bi oldumda, ama kendisi doktor yani hasta doktor ilişkisi dışına çıkmak istemedigi için belkide açılıyordur☹😒
Himm olabilir
Yazılım hatası var kb. "Açılımıyordu" olacaktı
Off yine yazılım hatası oldu neyse sen anladın
Anladim ben )) O D 😂😂
Bana karşı bişeyler hissediyormusun de pas at ona
Bu çok değil mi 🙄🙃
Yani en kısa yol bu
Fazla zor düşünüyorsun
Nasıl zor?
Çocuksun daha :/
20 yaşındayım ama
Büyüyememişsin abla :/
Senin çok yaşanmışlıkların var galiba yaranı deşmeden ben kaçar 😒🙃
Veledler daha iyi eleştiriyor :/
Bana abla dedin senin yas kaç
19 abla
Sen bedenden çocuksun yaa 😒😅
O niye anlamadım :/
Ben daha 20ye girmedim ama çok kalmadı
Yani bana buyuyememişsin dedin halbuki ikimizde ayni yastayiz
Hm girersin abla
20 yazmışsın senin suçun :/
Pekala pekala benim suçum 😶ama birini düşünürken ne yazdığını bilmiyor insan 🙃
Senin sorunun abla :/
Ayn bu aralar çok sorunsal bi insana dönüştüm
Napim :/
Bişey yapma
Tm
Aşkta gurur bir utanma 2 olmaz
Ikisini aynı anda yaşamam dışında bi sorun yok 😅🤦♀️
O zaman bekleyecek sin
Iyi morel verdin sağol 😅🙃🙃
Sende sağol ne demek
Mesaj atarak yazarak
Nasıl oldum
Nasıl nasil oldum? Nasil Aşık mi oldum?