Aşık olduğum biri var ama ondan çok utanıyorum ona nasıl açılabilirim?

Onunda hisleri var hislerimiz karşılıklı fakat onun utangaçlığı derken ikimizde açılamıyoruz ; bende bi anlık cesaretle ilk adımı atmak istiyorum, istoyorumda nasil olacak o ilk adım ve cesaret : )
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel yapmalıyım sanırım ; daha bi taniskligmiz yok nmr insta hesabini bilmiyorum ama uzun süredir surekli görüyorum bakışıyoruz oyle 🙃
Aşık olduğum biri var ama ondan çok utanıyorum ona nasıl açılabilirim?
Cevapla