Sevdiceğiniz sizden çok arabasına bebeğim, aşkım diyor ve kendisiyle jant kapağına kadar ilgi gösterip size göstereceği sevgi yumağını arabasına gösteriyorsa tepkeniz ne olur? Ayrılır mıydınız? Bir arabayı kıskanır mıydınız? Canlıları geçtik cansızlar da can sıkmaya başladı değil mi :Dd dBenimle her hava koşulunda evlenmeye var mısın arabam? :Dddd
Sevgiliniz sizden çok arabasıyla ilgileniyorsa arabayı kıskanıp tekerini patlatır mıydınız?
Neden yapayım ki benimle beraber diye hobisi sevdiği başka bir şeyi olamaz mı dengeyi kurabiliyorsa kendine de vakit ayırabilir devamlı benimle ilgilenecek değil ya