Bir fikir verirmisiniz yaşadıklarımdan çok pişmanım ne yapmalıyım ?

2 haftalık bir ilişkim var benimle ilk etapta çok ilgileniyordu fitness antrenörü kendisi. İlk buluşmamızda aramızda bişeyler geçti. Buluşmadan önce de benle 6 ay sorna nişan yapmak istediğini söyledi sevdiğini değer verdiğini söyledi. Ama her telefonunu aradığımda meşgul birileriyle konuşuyor ve geri dönmüyor genellikle akşamları yazıyor ve bu durum beni rahatsız ediyor. Ben ilk buluşmada yaşadıklarımızdan çok pişmanım keşke yaşamasaydım diyorum. Buluştuğumuzda ayrılırken hep bana ben yakışıklı miyim gibi sorular soruyor. Ne yapmam gerekiyor bana ne anlatmak istiyor yaptıklarıyla lütfen yargılamadan yorum yapın.
Bir fikir verirmisiniz yaşadıklarımdan çok pişmanım ne yapmalıyım ?
Cevapla