Merhaba, insanlar günlük hayatta hiç beklenmedik şekilde farklı zaman ve mekanlarda karşı cinsten hoşlanabilir, diyalog kurup tanımak isteyebilir. Bu gibi durumlarda KIZLAR olarak erkeklerin size açılmasını istiyorsanız ve yakınlık kurmak niyetindeyseniz karşı tarafa nasıl cesaret verirsiniz?
Kızlar, hoşlandığınız erkeklere nasıl mesaj verirsiniz?
Yanlış birşey demedim ki. Empati yapabilirsin. Seni kötü veya yetersiz gördüğüm için değil, senin gibi olmayan birinden seni direk kabul etmesini bekleyemezsin. Saygı duymak lazım. Çevremde de gözlemlediğim kadarıyla fiziki engeli bulunanlar kendileri gibi biriyle, zihinsel engeli olanlar dengiyle, uzun boylu yine uzun boyluyla gibi... Bu konuda objektif olmak gerekiyor, denk olmayanların birlikteliğinde aileler rıza göstermeyebilir, evlilik sonrası problemler veya rahatsız edici yorumlar gelebilir. Bunlar için söyledim. Fakat yinede herşeye rağmen çok az olmakla beraber, aşk duyup engel tanımayıp beraber olanlar da var.
Toplumda şöyle bir algı var ama, genelde öylesine bakan kızları bile, benden hoşlanıyor düşüncesine kapılan erkeklerden ötürü eleştiriyorlar. Bu sebeple erkekler de bakışlara önem vermemeye başladı haklı olarak. Çünkü bir bakıştan anlaması çok zorlaştı. Öyle değil mi?
En İyi Cevaplar