Ortası yok diyelim, bir yanda çevresi çok olan bir sevgili var, bir yandan da çevresi hiç olmayan tamamıyla yalnız bir sevgili var. Hangisi, neden? 


ben asosyalim kendim gibi asosyal birini bulup evden dışarı çıkmamak istiyorum asjfans sosyalı çekemem ben
oraya gidelim buraya gidelim
bok mu var otur evinde
bir de kalabalık arkadaş çevresi varsa amann aman düşünürken bile fenalaştım
Yalnız olanın hayatında sadece ben olacağım için muhtemelen beni darlar ve bu aşırı sosyal olmasından daha kötü. En azından ben darlarım diğer türlü 😄
Cevap
18Cevap
Ortası yoksa aşırı sosyal diyorum. Eve girmeyen bir koca düşünemiyorum kabus olurdu shd
İkisinden birini seçeceksek şayet aşırı sosyali tercih ederdim. Evin yolunu unutan biriyle sanırım daha çok sorun yaşardım.
Asosyali kendime uyarlarım ben sorun yok 😄 Ama aşırı sosyali dizginlemek sıkıntı.. Keyifli geceler..
İkisinin de aşırı olanı çekilmez her şeyin normali olsun mümkünse 😂😊
Ama seç birini :D
Sosyalini çekemem asosyal olsun annesi, babası, arkadaşı, sevgilisi her şeyi ben olayım.
Aşırı sosyalden kastın gerçekten ''aşırı''ysa. Kendini dışarıdan eve atamıyorsa, çok çok geniş çevresi varsa öyle ilişkiye gerek yok.
Yalnız olanı tercih ederim bütün ilgim onda olur, kimseye ihtiyacı olmaz şahsen bende öyleyim kendim gibi birini isterim
Sosyali tercih ederdim her ne kadar sıkıntılı olsa da asosyaldan iyidir
Aşırı sosyal cekinilmez kendini her zaman arka plan da hissedersiniz
Sosyalle asosyal hiç çekilmez yeri geldiğinde gezmesini yeri geldiğinde evde oturmasını bilmeli
İkisi de çok beter ikisini de çekemem ama asosyal olan hiç çekilmez net
Ben pek sosyal birisi sayılmam tam tersim birisiyle nasıl olurdu bilemiyorum.
İkisi de kendine göre itici. Ya bu ilişkiler de ortası yok mu hiç bir şeyin
Asosyal biri olarak, aşırı sosyal sevgili kesinlikle çekilmez. Asosyal veya sosyal birisi olabilir.
Asosyal insan pek çekilmez çünkü ne anlatacağı bir olay ne de tanıştıracağı bir arkadaşı vardır bomboştur ziyandır
Seksi ve sosyalim
aşırı sosyal çekilmez, yalnız olsun, ikimiz de birbirimizin yalnızlığını alalım.
İkiside çekilmez bence. Ne çok sosyal olucak ne de asosyal birisi olucak.
Yani aşırı sözcüğünü kaldırsak yeter ;))
Asosyal sevgili asla çekilmez, sana sarmaya başlar bir süre sonra. Ama bu seçimi yaparken kendi karakterine uygun olanı da seçmek en mantıklısı olur
başa gelen çekilir yani aşık olmuşsam iki türlüde çekerim hatta ben onu yola getiririm
Bence aşırı sosyal insan cekilmez. Guven vermez samimi hissettirmez.
Sosyal çünkü çevresinde çok kız vardır 😏☹️
asiri sosyal cekilmez bence
İkiside çekilmez. Ortası olmalı bence.
ikiside bence çekilmez
Aşırı sosyal sevgili çekemem
Asosyal insanlar çekilmez cidden
İkisini de çekemem ortası olsun
Aşırı sosyal benim gibiii
İkiside. Ortası lazım
Asosyal olması çok çok daha iyi.
İkisi de çekilmez. Her şeyin fazlası zarar.
Ortası yoksa sev de yok
Sosyal
Asosyal daha iyi bence
Aşırı sosyal çekilmez
Ortası yok mu 😂
asiri sosyal
İkisi
a sosyal bence
Asosyal sevgili
Normal olsun ya her şeyin aşırısı fazla
Bence aşırı sosyal
İkisi de...
Asosyal çekilmez
Sosyal
Aşırı sosyal
Aşırı sosyal
Aşırı sosyalim sevgili hayatı bana olmuyor
Sosyal çekemem ben
aşırı sosyal çekilmez
Ikisi de çekilmez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?