Evli biri sevgili olalım dedi vazgecti? vazgeçmeseydi cinsellik yaşayıp kesin terkedermiydi?

Amacı cinsellikti biliyorum. Zaten evli adamın amacı ne olur? Başımda sıkıntılar var dedi bana bulaşma bir bildiğim var dedi sevgili olalım demişti terketti. Ben bu adamla sevgili olsaydım diyelim bu benle birşey yaşayıp beni kesin terkedermiydi? Yoksa sevgili olmaya devam edermiydi? Başıma ne gibi kötü olaylar gelirdi? Bana ne gibi zarar verebilirdi? Böyle şeyler yaşayanlar var mı?
Evli biri sevgili olalım dedi vazgecti? vazgeçmeseydi cinsellik yaşayıp kesin terkedermiydi?
Cevapla