Ben bu siteyi dün gördüm gerçekten herseye cevap verdiğinizi gördüm inşallah bunada bana yarayacak birsey bulursunuz.
Ben timur a yakalandım arkadaşlar ve öyle küçük biside değil ihmal ettiğim için baya büyüdü en son çok acı çektim gecenin 3 ünde hastaneye gittim iğne serum filan verdiler ama çare etmedi o gece hastanede kaldım sabah 2.3 doktor birden geldi tomografi ve bi kaç tane adını bilmediğim şey çektiler. Ve öğleye doğru odalarına çağırıp bu illeti bana açıkladılar yaşın çok genç ve bu hastalık genelde yaşlılarda görülür senin gibi genç te hiç rastlamadım. Tedaviye ilaç vb şeylerle devam edildi ama olmadı 1.5 senelik bir ömrün kaldığını söyledir. Ameliyat olsan dahi kalkmama ihtimalin çok yüksek ya ameliyat ya da acını dindiririz filan şeyler dedi samimi konuştular çokta ilgilendiler ben sadece kısa yazıyorum.
Ve benim 2 senelik bir ilişkim var ikimizde deli gibi seviyoruz birbirimizi başım çatlamasına rağmen onunla yazısıp konuşup yanına bile gidiyorum bazen kolumu bile hissetmiyorum ama yinede sarılıyorum oda yavaş yavaş farkına varıyor bende birsey olduğunu onu üzmeden nasıl ayrilabilirim yardımcı olursanız sevinirim.
Ben timur a yakalandım arkadaşlar ve öyle küçük biside değil ihmal ettiğim için baya büyüdü en son çok acı çektim gecenin 3 ünde hastaneye gittim iğne serum filan verdiler ama çare etmedi o gece hastanede kaldım sabah 2.3 doktor birden geldi tomografi ve bi kaç tane adını bilmediğim şey çektiler. Ve öğleye doğru odalarına çağırıp bu illeti bana açıkladılar yaşın çok genç ve bu hastalık genelde yaşlılarda görülür senin gibi genç te hiç rastlamadım. Tedaviye ilaç vb şeylerle devam edildi ama olmadı 1.5 senelik bir ömrün kaldığını söyledir. Ameliyat olsan dahi kalkmama ihtimalin çok yüksek ya ameliyat ya da acını dindiririz filan şeyler dedi samimi konuştular çokta ilgilendiler ben sadece kısa yazıyorum.
Ve benim 2 senelik bir ilişkim var ikimizde deli gibi seviyoruz birbirimizi başım çatlamasına rağmen onunla yazısıp konuşup yanına bile gidiyorum bazen kolumu bile hissetmiyorum ama yinede sarılıyorum oda yavaş yavaş farkına varıyor bende birsey olduğunu onu üzmeden nasıl ayrilabilirim yardımcı olursanız sevinirim.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer