Yine bir pisirik erkek modeli. Ve yine kaynana yuzunden biten bir evlilik?

Cok yakin akrabam olan bir ablam sonunda bosandi.
Kaynanasi dulmuş ve esiyle gece ortalarina yatiyomus oglum benim o ben yaticam onumla diyomus. Nasil bir geri kafaliliktir. Bu oglan gaymiydi * insan karisini arzulamazmi.
O da annemdir saygisizlik. edemem dyip gikini cikarmiyomus. Simdi bosandilar.
Ey kaynana bozuntusu bir yuva yiktin sen nasil. bir insansin?

Soyleyin erkekler? Haksizmiyim.
Yeter abi bu kadar pisirik olmayin annenize karsi ya
Yine bir pisirik erkek modeli. Ve yine kaynana yuzunden biten bir evlilik?
Cevapla