Tavırları heyecanlı hatta bazen biraz şapşal olabilir. Ortam gerilse bile sakin kalıp kelimelerini seçerek konusmaya çalışır beni kaybetmemek için. Benimle ilgili her şeyi merak edip sorar, vakti yokken bile vakit ayırmak için elinden geleni yapar falan... Güzel adammış bu he sayarken farkettim :D
Valla 😂 kişiden kişiye değişir yaaa ben çok samimi bi insanım herkesle samimi olabiliyorum erkek kankalarımla ilk tanıştığımızda onlara aşık olduğumu zannetmişler samimi davrandığım ve ilgi gösterdiğim için🤣 kişiden kişiye değişir aşık sanarsın değildir belki de