26 yaşıma kadar hiçbir erkekle gezip tozmadım. Yanlış mı yaptım?

ne lise de ne üni de hep kendimi kısıtladım
kimsenin arabasına binmedim kimse ile gezmedim ama bir sürü şey kaybetmişim gibi geliyor
Güncellemeler
+1 yıl
Ne kaybettin diyenlere cevabım
Yaşım evlilik yaşı ve ben erkeklerle konuşurken utanıp çekiniyorum
Hiç tecrübem yok
Ufacık bir gözümün içine baksalar kendime aşık sanıyorum
ufak bi selam yazsalar gelinlik hayali kuruyorum benle dalga geçiyorlar erkekler duygularımla oynuyorlar
İşve cilve bilmiyorum
İkili ilişkiler iletişim nasıl olur bilmiyorum
bi erkek ne ister bilmiyorum
Kısaca kendimi adam yerine koymuyorum ilişki de konuşurken hep başkası varsa aradan çekilirim diyorum böyle oldun
Güncellemeler
+1 yıl
Cevaplar için sağ olun artık yazmayın
26 yaşıma kadar hiçbir erkekle gezip tozmadım. Yanlış mı yaptım?
Cevapla