Kadının erkekten büyük olması sorun mudur sizce?

Yaş farkı genel olarak çiftler arasında sorun olur mu? Erkeğin yaşının kadından 10 hatta 15 yaş büyük olmasına bile normal gözle bakılırken kadın erkekten 4-5 Yaş büyük olduğunda toplum neden tuhaf karşılar? Sizin bu konuda fikirleriniz nedir? Aranızda kız arkadaşı kendinden büyük olan erkekler, ya da erkek arkadaşı kendinden küçük olan kızlar var mı?
Kadının erkekten büyük olması sorun mudur sizce?
Cevapla