Annem üniversiteye gidince aşık ol, o duyguyu doya doya yaşa diyor. Ama bana aşk çok saçma geliyor, haksız mıyım?

Annem üniversiteye gidince aşık ol o duyguyu doya doya yaşamanı çok istiyorum dedi. Bana aşk çok saçma geliyor mantık ilişkisi yapmak istiyorum birinin bir kusurunu görünce hemen soguyorum normal mı 19 yaşındayım
Annem üniversiteye gidince aşık ol, o duyguyu doya doya yaşa diyor. Ama bana aşk çok saçma geliyor, haksız mıyım?
Cevapla