Eşim ile 3 senedir odaları ayırdık, şimdi misafir gelecek diye beraber mi yatmamız lazım?

Merhaba
3 Senedir ayri odalarda Yatiyoruz bir birimize karışmıyoruz hiç bir türlü bana sormadan Eve misafir Davet etmiş 4 gün yatiliği kalcaklar sorun degil herkesin Yatağanı yaparim ama ayni yatakda niye yatalim dedim için benle Kavga ediyor millete beni rezil etmeyemi çalişiyosun diye siz söyleyin ben Hakli degilmiyim
Güncellemeler
+1 yıl
Merhaba herkese cevapları icin teşekkür ederim ama herkes baya iyi çizmiş konu şu ki ben Eşime küs degilim tek ikimizde Evli olarak bir birimize uymadimiz Farketdik kendim Avrupada kaldim icin cocuk icin boşanmıyoruz o yüzden odaları ayrıp ev Arkadaşı olmaya karar verdik lütfen kalkip kötü bisey yapiyomuşum gibi yapmayin
Eşim ile 3 senedir odaları ayırdık, şimdi misafir gelecek diye beraber mi yatmamız lazım?
Cevapla