- Aşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı.
u +1 yılMerhaba, aslında bu tarz bir evliliği ben sağlıklı bir evlilik olarak nitelendiremem hatta sizin boşanmanız lazım yani anlattığınıza göre çözülemeyen meseleler olabilir aranızda ve bir türlü aranızda anlaşıp halledemiyorsunuz. Misafir gelecek diye beraber yatmak istemiyorsanız tabii ki eşisiniz diye zorla yapacak değilsiniz yani böyle şeyler gönülden olması lazım. Fakat dediğim gibi aranızın düzelme ihtimali yoksa veya onu gerçek anlamda hiçbir zamanda sevemeyecekseniz, dediğim gibi millete göstermek adına veya gösteriş yapmak adına değil yatakları ayırmanın veya ayrı bir şekilde yatmanın, evli kalmanın dahi bir anlamı yok bence. Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle...
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yıl3 yılın patlaması sırf sana saldırmak için misafir çagırmış😂 adam haklı
011 Yorumla
Soran+1 yılNe munasebet tabiki misafir gelebilir ama yani herkesin odasi hazirlarim ama ayni odada kalmak zorunda degiliz ki
- +1 yıl
O kalmak için yırtıcak kendini hazırlan evli olupda bu hale gelmek yazık
Soran+1 yılNeyi hazirlanicam beyefendi
- +1 yıl
Eşin seninle olmak için herseyi hazırlamış dersin burak haklı çıktın
Soran+1 yılBurak bey ne alaka bu dedikleriniz
- +1 yıl
Sayın gizli kullanıcı hanımefendi 3 yıldır eşinden ayrı olmak böyle ortak kararmı olur. Bende bu bahane ile eşinin sana yakınlaşıcagını ve bunun planlı oldugunu düşünüyorum
Soran+1 yılBurak bey teşekkür ederim yorumunuz icin 😊
- +1 yıl
Bende sizin naifliginiz için teşekkür ederim 😊 efendim takip ederseniz bu enteresan hanfendiyi çok merak ettim
- +1 yıl
Kötü bişeyle alakası yok. Magdem çocuk var boşanma yok arkadaş kalmayın eş kalın
Soran+1 yılBurak beycim daha ben oraya Eş olarak birbirimize uymuyoruz diyoruz 😊
- +1 yıl
En iyi görüş seçmişsin t. ederim
- Aşk İlişkileri konusunda 11b cevap paylaştı.
+1 yılİnsan ayrı odalarda yatıp hala niye aynı evde kalır hemde bu kadar süredir bu çok anlamsız. Diğer konu da adam millet anlamasın diye böyle istiyor haksız değil. Milletin dediği gibi aynı odaya girip, aynı yatakta yatmayabilirsiniz. Aksi halde bu kadar mantıksızlikla bu soru troll olmali...
10 Yorumla
+1 yıl3 senedir niye ayrılmıyorsunuz da yataklarınızı ayırmışsınız, ayrılmak sence de daha mantıklı değil mi.
Eşin de haklı tabi ne gerek var milletin bunları bilmesine, aynı odada ayrı yataklarda yatın odanızı kontrol edecek halleri yok ya misafirlerinizin.10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
33Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 6,5b cevap paylaştı.
+1 yılNeden ayrılmıyorsunuz ayni evde ayrı odalarda kalmak yerine?
Eşinde haklı herkes herşeyi bilmek zorunda değil biriniz yerde yatin kavga edicek birşey yok26 Yorumla
Soran+1 yılOnun nefesini odada hissetmek istemiyorum ben onu Ev arkadaşim olarak görüyorum ama şimdik o böyle yapiyor
Soran+1 yıl@MachineX_ Şimdik suçlu olan benmiyim yani
Soran+1 yıl@MachineX_ aslinda cokda yazik degil herkes istedini yapiyor kimse kimseye karişmiyor ki böyle neden şimdik ev arkadaşlimizi bitiriyor onu anlamadim
+1 yılyerde yatsın :))
sorun çözülür madem artık aynı yatakta yatmıyorsunuz00 Yorumla
+1 yılAnlamıyorum şu evlilerin yatak ayırmasınıda özel nedenleriniz vardır belkide önyargılı olamam adam seni özlemiştir belki abla ya 😂🤭ne olcak 4 güden yani fksfjdkf
12 Yorumla
Soran+1 yılHayir gerek yok özliyemez de Millete rezil olamam diyip duruyor Kavga ediyoruz 3 gündür
- +1 yıl
anladım yani de özleyebilir normal bir şey bu adamın duyguları var fksdkf
Size çok yüklenmişler eşiniz olacak deyyuzu boşayın siz aynı odada da uyumanıza gerek yok soran olursa da açık açık sevgilisi olduğunu söyleyin. Rezil olsun
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBüyük günaha giriyorsun o adam senin yüzünden sende o adam yüzünden zinaya düşerseniz vebali ağır olur bunun eşler arasında öyle küslükler olmaz bacı kardaş mısınız siz en faza 1 2 ay olur sonra barışırsınız dinen bu kadar ayrılık caiz değil.
118 Yorumla
Soran+1 yılBeyefendi nesi günah ev arkadaşı olmanın
Cevap sahibi+1 yılya karı kocadan ev arkadaşı mı olur deli misin divane misin günah ablacım o adam senin yüzünden günaha bakıyorsa vebali senin boynuna. İslamda bacı kardaş gibi karı koca ilişkisi olmaz en az haftada bir kez yapılmalı yoksa günah
Soran+1 yılBeyefendi rica ediyorum benim ne suçum var kendisinin Sevgilisi var beni şimdik niye korkutuyosunuz
Cevap sahibi+1 yılAblacım korkutma değil gerçeği söylüyorum sen kocana sahip çıkmazsan adam da giderse günah senin boynuna bir an önce barış normal evli çiftler gibi olun 3 yıl ne 3 yıl ne ya peygamberimiz siz cumadan cumaya bile mi birleşmeyeceksiniz buyuruyor sen adama 3 yıl hiç ilgi alaka gösterme sonra sevgilisi var diye hayıflan.
Soran+1 yılAma sevgilisi varsa beni ilegilendirmez ki beyefendi sonucda kocaman adam kendi bilir herkesin özel hayatı kedine bence bu günah olmaz sonucda kendi istegi zorlayan yokki
Cevap sahibi+1 yılAbla sen deli misin divane misin sen karısı değil misin nasıl sevgilisi olmasına mğsade ediyorsun ya engel ol sana dönmesini sağla
Soran+1 yılAma beyefendi biz öyle karar verdik Ev arkadaşıyız niye dönsün zaten ayni evdeyiz
Cevap sahibi+1 yılAynı evde olamazsınız o zaman karı koca değilseniz aynı evde durmanız günah bikere öyle bir evlilik yok siz kardeş misiniz yoksa evli misiniz belli değil kocana sahip çık yoksa cehenneme odun olursun o da sana sahip çıksın ya da tamamen boşan resmen boynuzlanmana izin veriyorsun
Soran+1 yılBence siz beni yanlış anladiniz beyefendi beni boynuzlamıyor ki o onun özel hayatı beni ilgilendirmez nasil benim hayatim onu ilgilendirmedi gibi
Cevap sahibi+1 yılsen de beni anlamıyorsun galiba "Eşim" bu ne demek? siz niye evlendiniz o zaman başkasıysa ne tuhaf İnsansın abla sen karı koca değilsen günah o adamla niye aynı evde yaşıyorsun o zaman sen?
Soran+1 yılBeyefendi sakin olun tamam bisey demedim
Cevap sahibi+1 yılAbla beni ilgilendirmez ki ben sadece sizi düşündüğüm için uyarıyorum yoksa bana ne yazık değil mü yuvanızı dağıtmanıza sen bence normal değilsin psikolin falan bozuk senin galiba
Soran+1 yılAma beyefendi niye pskilojim bozuk olsun teşekkür ederim
Cevap sahibi+1 yılÇünkü hem evliyim diyorsun hem de elin adamı diyorsun nasıl oluyor bu evliysen senin kocan oluyor başkasıysa senin evinde onun yanında senin işin ne günah bu bunu bilmiyor musun
Soran+1 yılBeyefendi biz evliyiz kağıtda evliyiz 3 senedir ayri odalarda yaşiyoruz o yüzden ev arkadaşıyız
Cevap sahibi+1 yılŞimdi siz severek evlenmediniz mi formalite mi bu evlilik?
Soran+1 yılIlk başda severek evlendik sonra farketdik bir birimize ihtiyaçımız yok odaları ayırdık öyle yani
Cevap sahibi+1 yılE sevmiyorsanız boşanın niye hala rol yapıyorsunuz ki aileler çocuk istemeyecek mi o zaman ne olacak ya da kolu komşu demeyecek mi siz evlisiniz de niye çocuğunuz yok diye
Adam haklı istersen aynı odada yerde yat sizin odanızın içine girmicekler sonuçta. evinizin içinde olan evin içinde kalsin
20 Yorumla
+1 yılYorumlara baktım çocuğunuz da varmış. Eğer iyi ebeveynler gibi çocuğunuzun mutlu olmasını istiyorsanız boşanmanız gerekir. Kocanızı zorlayın hatta davayı siz açın.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.
+1 yılSiz bence komple evleri ayırın sizin sözde evlilik böyle hayat mı olur ya o zaman niye evlendiniz diye sormazlar mı adama?
03 Yorumla
Soran+1 yılYani böyle karar aldik ev arkadaşıyız
- +1 yıl
Valla çok saçma bence yol yakınken boşanın kurtulun
Soran+1 yılAma beyefendi ben dedim kendisi ben iyiyim böyle gerek yok diyor
- Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı.
+1 yılSizinki evlilik değil ki bildiğin kira ortaklığı gibi bir sey
20 Yorumla Bence ayrılın. Belli ki birbirinizle evli gibi yaşamıyorsunuz neden berabersiniz ki?
20 Yorumla
+1 yılHaklısın millete hesap vermek zorunda mısın sanki ne düşünürse düşünsünler. Kocan da çok biliyorsa haberin olmadan davet etmeseymis.
00 YorumlaBelkide bilerek misafir davet etti seninle birlikte olmak için . Bu mantıklı bence
02 Yorumla
Soran+1 yılBenle birlikte olamıycanı oda biliyor bence iyi yapmiş misafir iyidir güzeldir ama hani bence herkes kendi odasında kalsa sorun olmaz bence
- Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılBelkide senle barışmak için
Çağırmıştır aynı odada kalınca
Birbirinizi affedersiniz02 Yorumla
Soran+1 yılAma beyefendi ben küs degilim ki
- +1 yıl
Sıkıntı ne ozaman bukadar ayrı kaldınız
+1 yılDaha yeni evli sayılırsınız bu öfke bu nefret neden😔
02 Yorumla
Soran+1 yılBeyefendi nefret etmiyorum ama hani öyle karar verdik o zamanlar şimdik niye değişsin ki diyerek değişmesini istemiyorum
- +1 yıl
Anladım. Çocuk var sanırım çocuk içinmi evliliği sürdürüyorsunuz
+1 yılAy ne güzelmiş Hayalimdeki evlilik odada ayrı yatak yaparsınız
05 Yorumla
Soran+1 yılOnun nefisini odada duymak istemiyorum bu benim hakkim
- +1 yıl
Paranız varsa paravan alın
Soran+1 yılAma zaten evde 5 tane oda var yani ben kendi odamda kalabilirim devam
- +1 yıl
Misafirlerin yanında ayrı oda olmaz cidden
+1 yılİdare et 4 ne olmus yani olmadi araya yastik koyarsın 😄
02 Yorumla
Soran+1 yılAma oda var ki yeterli gerek yokki ama Millete rezil olmak istemiyorum diyip duruyor
- +1 yıl
Bu konuda hakli tabiki sonucta dedikodu yapicaklar sizin ozeliniz kalmiycak
Gizli Üye(30-35)+1 yıl3 yıldır ayrı yatıyisun sorun değil nikahlı kocanla aynı yatakta yatınca sorun boşan o zaman ne cinsler varya
17 Yorumla
Soran+1 yılAma yani böyle karar verdik o zamanlar oda böyle memnundu şimdik tek Misafir icin ne gerek var sonucda biz Ev arkadaşıyız
Cevap sahibi+1 yılNiye boşanmıyosun madem?
Soran+1 yılEv arkadaşıyız ama tabiki ben söyledim kendisine boşanmak isterse sorun degil açsın davayı ben imzalarim diye ama kendisi hayir böyle iyiyim ben diyor
Cevap sahibi+1 yılEle güne rezil olmayalım diye 4 gün yat aynı odada yabancı değil kocan nasılsa
Soran+1 yılO benim ev arkadaşim
Cevap sahibi+1 yılEv arkadaşlığı için mi evlendin
Soran+1 yılHayir tabiki ama durum öyle gelişdi
Şişme yatak kullanın. Farklı yataklarda yatmış olursunuz.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılO zaman neden evlisiniz ki? Bir şeyler paylaşmıyosanız😶
00 Yorumla Yataklari ayirmissaniz neden evlisniz ben ona takildim.
00 Yorumla
+1 yılsizin nikah bitmiş beee bu ne evlilik niye yaptınız ki...
00 YorumlaNiye ayrısınızki neyse boşver senin soruna gelelim eşin yerde yatsın :))
00 Yorumla
+1 yıl3 yıldır ayrisin misafire rezil etme
Aynı odada kal sen yatakta yatarsın o yerde00 Yorumla
+1 yılBence 3 yıldır yataklar ayriysa evliliğin devam etmesine de gerek yok normal bişey değil bu eşinizden başka biriymiş gibi bahsediyorsunuz
21 Yorumla
Soran+1 yılBaşka birimi hanimefendi ev arkadaşıyız biz
Aşk İlişkileri konusunda 634 cevap paylaştı. Neden ayırdınız acaba yatakları özel değilse anlatabilirmisiniz. Özelden de anlatabilirsiniz isterseniz
04 Yorumla
Soran+1 yılAyni odada yatmak istemiyoruz bir birimize gerek duymadimiz icin zaten genelikle Kavga çikmaz oek bir alakamiz yok bir birimizle ama şimdik benle kavga ediyor millete rezil olamam ben diye
Soran+1 yılBen bilmem onun özel hayatını sormam ama olabilir tabiki vardir biri ama bilmem
Gizli Üye(25-29)+1 yılBence çok çok afedersiniz de sen bizimle t. aşşak geçiyorsun
06 Yorumla
Soran+1 yılBeyefendi ne alaka öyle ise niye yazdiniz onuda anlıyamadim
Cevap sahibi+1 yılEvlisin iz hiç mi cinsel isteğiniz yok hiç mi cinsellik anlamda birbirinizi arzulamıyorsunuz.
Soran+1 yılKarşı tarafı bilmem ama kendi adıma konuşabilirim hayir onu arzulamıyorum öyle bisey yok
Cevap sahibi+1 yılBaşka bir erkek ile de mi konuşmuyorsun mesaj falan. Kendini nasıl tatmin ediyorsun
Soran+1 yılBeyefendi ben evliyim eşim ile aramda ilişki yok olsa bile evliyim kalkip niye böyle bisey yapiyim ondan önçe bir evladim var beni bana yakişmayan haraketler yapamam ben
Cevap sahibi+1 yılTamamda cinsel ilişki olmadan evlilik mi olur hiç mi istek olmuyor hepiniz insansınız.
+1 yılNe garip evlilikler var ya cinsel ihtiyaçlar nasıl karşılanıyor onu merak ettim doğrusu
04 Yorumla
Soran+1 yılBeyefendi konumuz cinsellik degil ki siz soruyu yanliş anlamişsiniz
- +1 yıl
Tamam anladım da odalar ayrı yataklar arı deyince evli bir çift için aklıma ilk gelen şey cinsellik nasıl oluyor hem insan eşine sarılıp kokusunu içine çekmek ister uyurken ya
Soran+1 yılBiz istemiyoruz beyefendi gerek duymuyoruz bir birimize
- +1 yıl
Tamam saygı duyuyorum iyi geceler diliyorum
- Aşk İlişkileri konusunda 7,6b cevap paylaştı.
+1 yılAyrılmayı niye düşünmediniz ikinizde haksız ve sacmalamissiniz
08 Yorumla
Soran+1 yılBeyefendi oda arkadaşı olmak kötü bisey mi lütfen
- +1 yıl
Ben kötü birşey olduğunu söylemedim bu tarz bir yaşamın doğru olmadığını söyledim hayat sizin birşey diyemem madem rezil olmaktan çekiniyor niye ayrılmıyor neyse eğer aynı odada yatacaksaniz aynı yatakta yatacaksaniz diye bir kaide yok biriniz yerde biriniz yatakta yatarsiniz olur biter abartmayın bu kadar
Soran+1 yılYok olmaz ben onun nefisini hissedemem odada istemem beyefendi
- +1 yıl
O zaman ayrılacaksın hanımefendi sende ne e ye ne g ye geliyor ne halt yiyorsanız yiyin aynı evi paylaşıp nefesine katlaniyonda aynı odayı mi paylasamiyon bir dediğin bir dediğini tutmuyor
Soran+1 yılBeyefendi ben ayni evde kalıyorum ama bakin durum şu eve ben geliyorum işten o işe gidiyor kendisi geçeçi zaten pek birbirimizi görmüyoruz
- +1 yıl
5 yıldir evlisin 3 yıldır ayrı oda elbet aynı zamanda evde denk gelme ihtimali var ve düştüğünuz durumun çözümü de var
Soran+1 yılBence tek misafir için böyle oyunculuklara gerek yok diye düşünüyorum yani biz zaten ev arkadaşı olarak hayatimiza gene devam edicez onlar gitdikden sonra boşanmayıda önerdim yok teşekkür ederim ben böyle iyiyim diyor memnunum diyor
- +1 yıl
O seni çevresindekilere karşı kalkan olarak kullanıyor o istemiyor diye sen aç davayı boşanmayı sen istiyorum diye şöyle böyle gitmez de ya da gelen misafirlere durumu anlat veya sen onlar gidene kadar başka kalacak bir yer bul hiç mi kalacak arkadasin yok en kotu otelde kal madem istemiyorsun çözüm çok yani yeterki sen çözüm bulacak ol burda şöyle biyle demenin anlamı yok seninde işine geliyor demekki
Yataklari niye ayirdiniz deli misiniz her gun sevissenize 😹
28 Yorumla
Soran+1 yılGerek yok istemem ama yani tek misafir için aynı yatağa girmek istemiyorum
- +1 yıl
@maign34 iğrenç lezbiyen seni kaybol burdan
- +1 yıl
@Mehmet010101 bdbdbdbdbbdbddbdbdbdbdbbxbb sakin ol champ lez degilim heteroyum severim yani seni 😽
- +1 yıl
@maign34 ironi yaptım ztn 😊
Soran+1 yıl@Mehmet010101 bende tam beyefendi cok ayip diycekdim 😊
- +1 yıl
@Mehmet010101 ben ciddiydim
- +1 yıl
@maign34 ne mutlu sana ozaman 😊
Gizli Üye(18-24)+1 yılBen kesinlikle yatmam hem sana sormadan çağırıyorsa bırak kendi ağırlasın
00 Yorumla
+1 yılYatıver dört gün idare et. Sanki kontrol mü edecekler? Aynı odaya gir, yerde falan yat hiç olmazsa. Akrabanın diline bari düşmesin adam.
10 Yorumlahaklı değilsin ikiniz arasındaki sorun ikniz arasında kalmalı misafir bunu görürse özeliniz falan da kalmaz
10 Yorumla3 senedir neden bosanmıyosunuz ayrı yapiyosunuz seks yok bsy yok
09 Yorumla
Soran+1 yılBenim icin farketmez beyefendi kendisine dedim istersen boşanırız gerek yok ben böyle rahatim diyor
Soran+1 yılHayir öyle bisey yapmiyorum
Soran+1 yılBeyefendi kendi işim var paraya ihtiyacim yok olsada zaten asla eşimden istemem ben kendim kendime bakabiliyorum
Soran+1 yılPardon gercekden illa ki olmasi lazim degil ya
+1 yılIlla aynı yatakta yatcaksım diye bisey yok sen de yerde yat ozmn
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 7b cevap paylaştı. Kardeş kardeş yaşıyorsunuz desene..
16 Yorumla
Soran+1 yılCok ayip beyefendi
Soran+1 yılBeyefendi biz ona oda arkadaşlı diyoruz
Soran+1 yılYok beyefendi sizi kırdıysam ben özür dilerim 😊😊
- Aşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı.
+1 yılRezil olduğu yenimi aklına gelmis
01 Yorumla
Soran+1 yılNasil yani hanimefendi
Aynı odada yer yatağı yaparsın olur biter
018 Yorumla
Soran+1 yılBenmi yerde yaticam
Soran+1 yılBeyefendi ne sevişmesi ben onla ayni yatakda yatamam sonuç olarak onun nefesini odada hissedmek istemiyorum
Soran+1 yılBeyefendi ne kapaliyim neden tutumlu bir ailem var istedimi yaparim mesleğim var geri kendi ülkeme dönerim zaten cok fazla açik bir bayanim hatda bu yüzden böyle olduk
Soran+1 yılAvrupada kaliyorum normalde
Soran+1 yılO kadar mi belli oluyor😂😂 aslinda türküm ama avrupada doğdum büyüdüm türkiye ye gelin geldim pek türkiye ile alakam yok
Soran+1 yılBen diyemem 😂😂
Soran+1 yılCifte vatandaşım hem alman hem türk
Soran+1 yıl😂😂😂 aramiyorum kimseyi ama bana göre hava hoş yani boşancak ise boşanalim
+1 yılBelki evli olduğunuzun farkına varırsınız
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı.
+1 yılSizin evlilik 3 sene önce çoktan bitmiş sanırım
10 Yorumla Neden evlisiniiz o zaman?
00 Yorumla
+1 yılSanki odanıza gelip kontrol mu edicekler🤦♂️
00 Yorumla
+1 yılEvet birlikte yatmanız lazım
00 Yorumla
+1 yılYataklar asla ayrılmamalı.
00 Yorumla
+1 yılNiye böyle saçma bir ilişki yürütüyorsunuz?
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 13,7b cevap paylaştı. Neden boşanmıyorsunuz ki.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılOdaları niye ayırdınız hem de 3 yıldır?
11 Yorumla
Soran+1 yılAyni odada yatmak istemiyoruz bir birimize gerek duymadimiz icin zaten genelikle Kavga çikmaz oek bir alakamiz yok bir birimizle ama şimdik benle kavga ediyor millete rezil olamam ben diye
Gizli Üye(25-29)+1 yılNeden ayri yatiyorsunuz
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 6,3b cevap paylaştı. Dışarıya açık vermeyin.4 gün idare et nolcak.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 5,3b cevap paylaştı. niye ayrı yatıyorsunuz. nasıl evlilik bu
00 Yorumla
+1 yılOdun odun cidden kaç yıllık evlisin
02 Yorumla
Soran+1 yıl5 senelik evliyiz
- +1 yıl
X seviyen kaç
+1 yılsen harikasın jfjsg
02 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim
+1 yılYa siz benim annemle babamsınız herhalde 😂
02 Yorumla
Soran+1 yılYok senin doğurmam imkansiz yaş olarak 😂😂😂😂
- +1 yıl
🤣
belki birlrsmenize vesile olur
10 Yorumlaablacım sende nevar o kadar altınla ediyorsun.
00 Yorumla
+1 yılE yani tabii ki
00 YorumlaHayır yatma bence
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılGencecik insanlarsınız niye ayırdınız ki odaları
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılAkraba mı misafirler
04 Yorumla
Soran+1 yılBen pek tanımıyorum kuzeni ve eşi gelicekmiş ve iki tane arkadaşı onlarla beraber gelicekmiş
Cevap sahibi+1 yılHabersiz çağırması çok saçma hemde kalmalı çocuğunuz varsa sen onla beraber kal
Soran+1 yılBen zaten cocuk odasinda kaliyorum cocuk ile ama millete rezil olamam ben benimle kalicaksin onlar gidene kadar diyor
Cevap sahibi+1 yılOnla beraber kal senin veya kocanın baş harfi ne çok merak ettim aklıma bir şey geldi de
Aşk İlişkileri konusunda 428 cevap paylaştı. Neden evlisiniz?
04 Yorumla
Soran+1 yılBöyle ev arkadaşı olmakdan rahatsiz degiliz aslinda ama şimdik kendisi değişti icin böyle oldu
Soran+1 yılBen başka yerde kalmak istemiyorum ki odamda kalsam yeterli ben misafiri güzel ağırlarim ama ayni yatağa girmek istemem
+1 yılSeni kim doyuruyor?
010 Yorumla
Soran+1 yılPardon cok ayip beyefendi
- +1 yıl
parasal olarak demedim ya... yatakta diyorum. 3 senedir birlikte olmuyorsan nasıl duruyorsun
Soran+1 yılIlla ki biri doyurmasımı lazim beyefendi
- +1 yıl
lazım tabi insan değil misin sen?
Soran+1 yılInsanim tabi ama hani illaki birisi beni doyurması lazim degil cok çalişiyorum zamanim cokda yok
- +1 yıl
libidonu çalışarak mı dizginliyorsun? aklın ya da gözün başkasına kaymıyor mu?
Soran+1 yılHayir kaymıyor beyefendi gercekden meşgülüm boş zamanlarimda hobilerimi yapiyorum cok social bir insanim cok gezerim
- +1 yıl
mast bile yapmıyor musun?
- Devamını Gör (2)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer