Bir kız sevgilisiyle neden telefonda konuşmayı geçiştirir? Lütfen yardım lütfen?

Bir kız sevgilisiyle neden telefonda konuşmayı geçiştirir? Birbirimizi deli gibi seviyoruz ama ben ne zaman arıyım mı desem sonra der geçen bu konu yüzünden kavga ettik neden geçiştiriyorsun diye sordum sen beni yanlış anlamışsın dedi bende altdan aldım özürdilerim dedim aramızda 4 saatlik bir mesafe var
Güncellemeler
+1 yıl
Bana şunu dedi kafanda sakın konuşturmayı geçiştiriceğimi düşünme öyle bir saçma düşünceden çık yarın konuşalım dedi
Bir kız sevgilisiyle neden telefonda konuşmayı geçiştirir? Lütfen yardım lütfen?
Cevapla