Benim çok uzun zamandır beğendiğim birisi vardı.1 sene önce çocuk güzel bir kızla sevgili oldu. Sürekli bir araya geliyorlardı hatta yasaklar başladığı bir zamanda kış ayıydı sanırım beraber kalmışlardı. Geçen haziran ayının ortalarına doğru sevgilisi ve yakın arkadaşlarıyla Antalya da tatil bile yaptılar bir hafta. Ancak birkaç aydır takip ediyorum hiç bir araya gelmediler. Kızın instagram hesabı vardı biri normal diğeri de private hesabıydı şimdi onları da sildi. Zaten hesabını kapatmadan önce çocuğun paylaştığı resimleri de beğenmemişti. Ama hala takipleşmeye devam ediyorlardı. Şimdi de dediğim gibi hesaplarını silmiş kız ve uzun zamandır hiç bir araya gelmediler. Ama çocuk kızın abisi ile takipleşmeye devam ediyor. N e düşünüyorsunuz? sizce tüm bunlar ayrılmaları için bir sebep mi? çok merak ediyorum
Güncellemeler
+1 yıl
sevgilisi ile tekrar barışmış :(
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar