
Peki siz ne olsa direk evlenirsiniz?

Bana göre samimiyet göstergesidir bu. Yani sonuçta sevgiliyken bana rol yapan birisi bana asla çekici gelmez, hatta uzaklaştırır kendisinden beni. Sonuç olarak o ilişki eğer ki iyiye gidiyorsa evliliğe kadar yolu var. Ya evlenince gerçek yüzünü görürsek nolacak? Samimiyet herzaman en önemlisi. Ama tabii ki birisini de gece 3te hadi çorbaya gidelim diye zorlamazsın tabii 😅
Ayrılırım; çünkü kelle paça sevmem 😃
Hem ne o öyle akşamcılar gibi çorbacıya gitmek 😂😂 O saatlerde ben 2. Uykumu alıyor alırım; mümkünse malum şeyler/istekler dışında uyandırmasın beni 😃😃
Cevap
61Cevap
öğk sevmem çiğ köfte yemeye götürsün😃
Ben gerçekten hayatında Doğal olan ve doğal bir şekilde davranan kadınları seviyorum, yanında kendimi daha rahat hissediyorum zaten benim için yeni tanıştığım ya da ilişki içerisinde olacağım insanların samimi davranması birinci tercihim olur Çünkü yapmacık hareketleri ve yapmacık insanlar sevmiyorum kendisi gibi olan insanları daha çok seviyorum dolayısıyla gecenin saat üçünde dürüm yiyelim kelle paça yiyelim diyen bir kadın ancak benim eşim olabilir.
Gün alırım direkt. Çok severim bol sarımsaklı oh be :D
Ask bazen çılgınlıktir da
Alışılmış realite dışıdır bas kaldırılır bazen
Neden olmasın
Kaldi ki
Kelle paça ya ya da beyran offf yani
Yenmez mi ya
Öyle sevgiliye can kurban
Hayvan gibi samimi manitadır çorbadan sonra nikah dairesine giderdim 😄
Herhalde evlenirim bide bol sarımsaklı üff 😆 ne güzel kasmadan mis gibi ilişki kaldı mı ya
Öyle
Yalniz beni mercimek corbasi da olan corbaciya gotur asko derim
Evet çünkü muhtemelen beraber o saate kadar içip eğlenmiş olacağız keyifle kelle paçayı yudumlamaya eşlik ederim ☺️
O adamla evlenmeyin. Gece üçte çorba diye kalkıp giden adam belli bir yaştan sonra kalp damar sorunları yaşayacaktır:)
Evet kelle paçacıdan sonra evlendirme dairesine gideriz bu samimiyet kaybedilmemeli😂
Tanimama bile gerek yok solugu nikah dairesinde alirim
Onun yerine lahmacun yemeye gidelim deseydi, bu teklife asla hayır demezdim...
kelle paça sevmem..
yani evlenmek için geçerli bir sebep değil benim için
Teklifini kabul ederdim ama bir şartla; o anki evlilik teklifimi kabul ederse.
Gecenin üçünde kelle paçayı Rihanna’ya tercih ederim ya, sen ne diyorsun 😂
Yani sevgilim isterse elbette seve seve giderdim zaten sevgili için göz kırpmadan can bile verilir..
Uyandıp "aşkım sana bir villa alayım içimden geldi derse, nikah memurunu uyandırırım🙂😀
Elbette ama o kelle paça içsin ben tuzlama ama şirdenden olsun
Neden olmasın? 😃
Eğer uyum varsa zaten sorun olmayacaktır.
Mesele de bu değil mi?
Gece gece her türlü çorbaya varım amenna da uyandırıp da çorbaya çağıranı tokatlarım.
Hiç tereddüt etmem direkt evlenirim. Dur seni çok ozledim yaa deyip seksi sesiyle gece yarısı o şekilde aramasındansa bu teklifle gelmesi harika bir davranış olur.
Evlenirim hatta direkt böyle birisiyle evleneceksin
Evlenmek için kriter olmaz ama benim hoşuma gider. Monoton adamlardan bıktık dozunda çılgınlık iyidir
Yav nolacak? Karides olsa yine eleştirir miydiniz? Yanlış düşünce bence. Sarmısak soğan yiyen erkeklerle çıkmayın o zaman en başta bu soruyu sor.. daha neler yaa😂
Kelle paça mı?
Beni o saatte kelle paçaya çağıran sevgilimle giderdim ama evlilik kriterim bu olmazdı 🤗
bunu demesine gerek yok sevdiğim hangi saatte hangi eylemi yapmak için diretirse onu mutlu etmek adına yaparım
Gayet maceracı bir tip. Action'ı bol. Eğlenmeyi seviyor besbelli. Neden evlenilmesin?
Gecenin üçünde paçacoda içenler sıça nlar olur. O saatte sevgili götürülür mü oralara...
Ahahah gece 3 de değil de çakır keyiflikten sonra yapmışlığımız var 😊
Sarımsağı, limonu ve pul biberi de bol olacaksa soluğu nikah masasında alırız bence. 😳
Ne tuhaflığı var ki? Tarafımca hiçbir sıkıntı olmazdı.
Tam tersi gecenin o saatinde beni telaşla uyandıran kişiyi anlayışsız ve bencil bulurum.
Dürüst ve gerçekci davranıyor, değerlendirmeye almalısın :)
Bilemiyorum ama yıllar geçtikçe güzelleşiyorsun aybukem. 💆♀️
Ben kurban olurum. Oyle sevgiliye bize boyle gelsinler isde
ben direkt nikahı basarım
Gecenin üçünde beni uyabdırabiliyorsa helal olsun
Ben içmesemde giderim fakat bana deger verip seviyorsa onun için yapmayacağım cok az şey olur yeterli beni mutlu etsin
O içsin ben içmem hiç sevmem😆
kokoreç yemeye gidelim demeli 😒
Evlilik değil, ayrılırım. İlişkiyi gözden geçiririm
Evet ya tam benim kafadan
kelle paça sevmediğimi biliyodur heralde🙄🙄
Bana bir kız teklif etseydi hiç kaçırmazdım onu 😂
Yani önemli tabi ama tek başına yetnez
Sende mi bekarsin ben gibi kurban? Evlrn gitsin
uyumayak mı? ben o saatte uyuyor olurum
Ben kelle paça içen hatunu severim:))
Tabiki çünkü kelle paçayı çok seviyorum
Evlenilir takarım yüzüğü
O saatte evden çıkman sıkıntı oluyorsa o başka da teklif kötü değil bazen çılgınlık güzeldir. Tabi dozu aşmadan
En sevdigim faaliyetlerden biri😊sadece bunun icin evlenmezdim ama cok buyuk bir artı olurdu
Tahmin edebiliyorum 👍
Olır olur yeriz yeriz
Başka çorba olursa güzel olur🥺
Anında basarım nikahı😎
evlenin lan kaçırmayın
Kaçırmazdım
Aslaaa ağzıma bile sürmem 🤭🤭
Ay yok ben kelle paça sevmiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?